پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون (JPQ)

عملکرد شغلی، به عنوان ارزش مورد انتظار سازمان‌ها از رویدادهای رفتاری مجزا که افراد طی یک دوره زمانی مشخص انجام می‌دهند تعریف می‌شود. رتمن عملکرد شغلی را به عنوان یک سازه چندبعدی که نشان دهنده چگونگی عملکرد کارکنان در شغل، میزان ابتکار عمل و تدابیر حل مساله آن‌ها و روش‌های استفاده از منابع موجود خود و همچنین استفاده از وقت و انرژی در انجام وظایف شغلی می‌باشد تعریف می‌کند. به عبارتی، عملکرد شغلی مجموعه‌ای از الگوهای رفتاری و عملکردی شامل دانش، مهارت‌ها، شایستگی مدیریت، وجدان و توانایی‌های ادراکی در محیط شغلی است. عملکرد شغلی یکی از مهمترین متغیرهای ملاک در روانشناسی صنعتی و سازمانی است و اهمیت آن هم برای افراد و هم برای سازمان‌ها روشن است. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون (JPQ)

پاترسون در سال ۱۹۷۰ پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون (JPQ) را که داری ۱۵ سوال می‌باشد طراحی کرد. این مقیاس دارای دو فرم می‌باشد که یکی از آن‌ها جهت سنجش عملکرد شغلی کارکنان غیر مدیر و دیگری برای ارزیابی عمکلرد شغلی مدیران ساخته شده است. فرم حاضر برای سنجش عملکرد شغلی کارکنان غیر مدیر می‌باشد. پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون (JPQ) در یک طیف چهار درجه‌ای نمره گذاری می‌شود.

نمره گذاری پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون (JPQ)

همکاران ما در بخش رونشناسی موسسه ایران تحقیق نمره گذاری کامل پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون (JPQ) را آماده کرده‌اند. ۱۵ ماده این پرسشنامه دارای یک سیستم نمره گذاری تقریباً آسان است.

خرید و دانلود پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون (JPQ)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون (JPQ) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل

۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

۳- روایی و پایایی کامل ایرانی با رفرنس‌های معتبر

۴- نمره‌گذاری کامل پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون (JPQ)

۵- پایه‌های نظری عملکرد شغلی

۶- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه عملکرد شغلی پاترسون (JPQ)

۷- پاسخگویی سریع به سوالات شما

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *