پرسشنامه سبك هاي تفكر استرنبرگ و واگنر فرم كوتاه (TSI)

پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر فرم کوتاه (TSI)

استرنبرگ در نظریه خود مدیریتی ذهنی خویش بیان می‌کند که سبک‌های تفکر، شیوه‌های ترجیحی افراد در به کارگیری توانایی‌هایشان می‌باشد. مفهوم اصلی این سازه آن است که افراد به نوعی نیازمند سبک‌های تفکر برای مدیریت یا اداره کردن فعالیت‌های روزمره‌شان هستند. این سبک‌های تفکر نه تنها تصادفی نیستند، بلکه بیشتر بازتاب‌های بیرونی شیوه‌هایی می‌باشند که افراد می‌توانند خودشان را سازمان داده و اداره کنند. نظریه خودمدیریتی ذهنی استرنبرگ ۱۳ سبک تفکر را در قالب ۴ بعد شامل: کارکردها، سطوح، حیطه‌ها و گرایش‌ها از یکدیگر متمایز می‌کند. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر فرم کوتاه (TSI) 

پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر فرم کوتاه (TSI) به وسیله استرنبرگ و واگنر در سال ۱۹۹۲ طراحی شده است. این پرسشنامه دارای ۶۵ سوال است که در یک طی لیکرت از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم نمره گذاری می‌شود. هدف پرسشنامه بررسی سبک‌های تفکر مختلف در افراد (سبک تفکر  قانونی، سبک تفکر اجرائی، سبک تفکر قضائی، سبک تفکر کلی، سبک تفکر جزئی، سبک تفکر آزاد اندیش، سبک تفکر محافظه کار، سبک تفکر سلسله مراتبی، سبک تفکر سلطنتی، سبک تفکر اولیگارشی، سبک تفکر آنارشیست، سبک تفکر درونی و سبک تفکر بیرونی) می‌باشد.

نمره گذاری پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر فرم کوتاه (TSI)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر فرم کوتاه (TSI) نموده‌اند. پس از به دست آوردن نمره هر عبارت ۱۳ زیرمقیاس که در بالا به آن‌ها اشاره شد برای این پرسشنامه قابل محاسبه است.

خرید و دانلود پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر فرم کوتاه (TSI)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه سبک های تفکر استرنبرگ و واگنر فرم کوتاه (TSI)  از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

۳- روایی و پایایی کامل ایرانی و خارجی با رفرنس‌های معتبر

۴- نمره‌گذاری کامل پرسشنامه سبک های تفکر

۵- پایه‌های نظری سبک های تفکر

۶- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه سبک های تفکر

۷- پاسخگویی سریع به سوالات شما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *