حسابداری در رسانه

Accounting in the media

تاریخ: ۲۰۱۰

پایگاه: امرالد

لینک دانلود اصل مقاله

OK

نام مجله: Qualitative Research in Accounting & Management

قیمت: ۱۰۰,۰۰۰ ریال

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۳

تعداد صفحات فارسی: ۹

کد: ۲۰۰۲۷

چکیده فارسی

هدف: هدف از این مقاله ارائه تعریف و نمای مقاله های مختلف در این موضوع خاص است. طراحی/  روش شناسی/ رویکرد:  بحث و گفتگو مقاله، به بررسی تعدادی از مسائل مربوط به حسابداری در رسانه‌ها می‌پردازد. یافته‌ها: این مقاله به توصیف انواع رویکردهای نظری، روش شناختی و تجربی مورد استفاده در این موضوع خاص پرداخته است. علاوه بر این، این مقاله نشان می‌دهد که اگر چه رسانه‌ها  یک منبع غنی از اطلاعات آگاهانه و پژوهش حسابداری‌اند، اما استفاده از متون رسانه‌ها به عنوان  یک منطقه حاصلخیز پژوهش باقی خواهد ماند. مفاهیم عملی: تصویر حسابداری در رسانه‌ها از علاقه به حسابداری محققان، پزشکان، کارآموزان و حسابرسان است. اصالت/ ارزش: این مسئله خاص طیف وسیعی از نمونه‌های حسابداری در رسانه‌ها و مجموعه دستور کار برای تحقیقات آینده را فراهم می‌کند.

چکیده انگلیسی

    Purpose:  The purpose of this paper is to provide an introduction and overview of the various papers in this special issue. Design/methodology/approach: This takes the form of a discussion paper that explores a number of issues relating to accounting in the media. Findings: The paper describes a variety of theoretical, methodological and empirical approaches used in the papers for this special issue. In addition, the paper suggests that although the media have provided a rich source of data that has informed accounting research, the use of media and media texts will remain a fertile area of research. Practical implications: The portrayal of accounting in the media is of interest to accounting researchers, practitioners, trainees and auditors. Originality/value:  This special issue provides a range of examples of accounting in the media and sets an agenda for future research

مشخصات استنادی

Samkin, G. (2010). Accounting in the media. Qualitative Research in Accounting & Management, 7(3), 237-248

دانلود اصل مقاله

10002iconویژگی‌های مقاله حسابداری در رسانه

مقاله “حسابداری در رسانه” در سال ۲۰۱۰ در مجله Qualitative Research in Accounting & Management و در پایگاه اطلاعاتی امرالد نمایه شده است. در این مقاله مسائل مربوط به حسابداری در رسانه‌ها و تصویر حسابداری در رسانه‌ها مورد مطالعه قرار گرفته است. همچنین براساس اطلاعات پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار ۳ بار مورد استناد قرار گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>