پرسشنامه سازگاری شغلی دﻳﻮﻳﺲ و ﻻﻓﻜﻮاﻳﺴﺖ (JAQ)

پرسشنامه سازگاری شغلی دﻳﻮﻳﺲ و ﻻﻓﻜﻮاﻳﺴﺖ (JAQ)

نظریه سازگاری شغلی نتیجه بیش از ۳۵ سال تحقیق رنه دیویس و للوید لافکوایست و همکاران آن‌هاست. کار آن‌ها بازتاب رویکرد خصیصه – عامل دانشگاه مینه سوتا است. آن‌ها سازگاری شغلی را به عنوان یک فرآیند پویا و مستمر از طریق یک کارگر که به دنبال پیشرفت و نگهداری تطابق درون محیط کاری است تعریف کرده‌اند. این نظریه تاکید دارد که کار بیش از شیوه‌های وظیفه محور گام به گام است. کار شامل واکنش انسانی و منابع رضایت، نارضایتی، پاداش‌ها، استرس و بسیاری تقویت‌های روانی دیگر می‌باشد. فرضیه اساسی نظریه سازگاری شغلی این است که افراد در جستجوی پیشرفت و نگهداری یک رابطه مثبت با محیط کاری خود هستند. بر طبق نظریه دیویس و لافکوایست، افراد نیازهای خود را به محیط کاری می‌آورند و محیط کار  نیازهای افراد را ایجاد می‌کند. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه سازگاری شغلی دﻳﻮﻳﺲ و ﻻﻓﻜﻮاﻳﺴﺖ (JAQ)

شهرابی فراهانی در سال ۱۳۹۱ بر اساس نظریه سازگاری شغلی دیویس و لافکوایست اقدام به ساخت پرسشنامه سازگاری شغلی  کرد. این پرسشنامه دارای ۳۶ سوال می‌باشد. پرسشنامه سازگاری شغلی براساس هفت مفهوم ساخته شده و بنابراین هفت زیرمقیاس دارد: ارزش پیشرفت، ارزش راحتی، ارزش پایگاه، ارزش نوع‌دوستی، ارزش ایمنی، ارزش خودمختاری و سبک سازگاری.

نمره پرسشنامه سازگاری شغلی دﻳﻮﻳﺲ و ﻻﻓﻜﻮاﻳﺴﺖ (JAQ)

همکاران ما در بخش روانشناسی و مدیریت موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه سازگاری شغلی دﻳﻮﻳﺲ و ﻻﻓﻜﻮاﻳﺴﺖ (JAQ) کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر محاسبه نمره کل هفت زیرمقیاس نیز به دست می‌آید.

خرید و دانلود پرسشنامه سازگاری شغلی دﻳﻮﻳﺲ و ﻻﻓﻜﻮاﻳﺴﺖ (JAQ)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه سازگاری شغلی دﻳﻮﻳﺲ و ﻻﻓﻜﻮاﻳﺴﺖ (JAQ) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

 ۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

 ۳- روایی و پایایی کامل ایرانی با رفرنس‌های معتبر

 ۴- نمره‌گذاری کامل پرسشنامه سازگاری شغلی دﻳﻮﻳﺲ و ﻻﻓﻜﻮاﻳﺴﺖ (JAQ)

 ۵- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه سازگاری شغلی دﻳﻮﻳﺲ و ﻻﻓﻜﻮاﻳﺴﺖ (JAQ)

 ۶- معرفی کامل سازه سازگاری شغلی

 ۷- پاسخگویی سریع به سوالات شما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *