پرسشنامه عزت نفس آلیس پوپ (AP-SEI)

پرسشنامه عزت نفس آلیس پوپ (AP-SEI)

نظریه‌پردازان بسیاری به بحث پیرامون عزت نفس پرداخته‌اند. عزت نفس یکی از عوامل تعیین کننده رفتار در انسان به شمار می‌رود و در حقیقت برداشت و قضاوتی که افراد از خود دارند تعیین کننده چگونگی برخورد آن‌ها با مسائل مختلف است. فردی که عزت نفس پایین دارد و برای خود ارزش و احترامی قایل نیست ممکن است دچار انزوا، گوشه‌گیری و یا پرخاشگری و رفتارهای ضداجتماعی شود. عزت نفس را می‌توان مجموعه‌ای از افکار، احساسات، عواطف و تجربه‌ها تصور کرد که در فرآیند زندگی اجتماعی شکل می‌گیرند. مجموعه هزاران برداشت، ارزیابی و تجربه‌ای که فرد از خود دارد، باعث می‌شود که نسبت به خود احساس خوشایند، ارزشمند بودن یا برعکس آن را داشته باشد. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه عزت نفس آلیس پوپ (AP-SEI)

پرسشنامه عزت نفس آلیس پوپ (AP-SEI) توسط آلیس پوپ در آمریکا و در سال ۱۹۸۹ ساخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است. این پرسشنامه جهت سنجش میزان عزت نفس در افراد ساخته شده است و دارای ۵۷ گویه است. البته نسخه اصلی دارای ۶۰ گویه است اما در نسخه ایرانی سه گویه حذف شده و نسخه ۵۷ ماده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پرسشنامه به صورت سه گزینه‌ای همیشه، گاهی اوقات و به ندرت نمره‌گذاری می‌شود و ۵ زیرمقیاس و ۱ مقیاس دروغ سنج برای آن محاسبه می‌شود.

نمره گذاری پرسشنامه عزت نفس آلیس پوپ (AP-SEI)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه عزت نفس آلیس پوپ (AP-SEI) کرده‌اند. در فایل آماده شده علاوه بر محاسبه نمرات هر عبارت و اعمال نمرات وارونه، طریقه محاسبه زیرمقیاس‌ها و همچنین تفسیر نتایج به دست آمده نیز آورده شده است.

خرید و دانلود پرسشنامه عزت نفس آلیس پوپ (AP-SEI)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه عزت نفس آلیس پوپ (AP-SEI) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

 ۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

 ۳- روایی و پایایی کامل ایرانی با رفرنس‌های معتبر

 ۴- نمره‌گذاری کامل پرسشنامه عزت نفس آلیس پوپ (AP-SEI)

 ۵- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه عزت نفس آلیس پوپ (AP-SEI)

 ۶- معرفی کامل سازه عزت نفس

 ۷- پاسخگویی سریع به سوالات شما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *