پرسشنامه ترس از موفقیت (FOSS)

سال‌های متمادی است که محققین با بهره‌گیری از پژوهش‌های تجربی به بررسی انگیزه پیشرفت و کسب موفقیت در زنان و مردان پرداخته‌اند و بر این اساس مدل‌های مختلفی برای توصیف چگونگی شکل‌گیری انگیزه پیشرفت یا علل عدم گرایش به آن ارایه نموده‌اند. نیاز به پیشرفت به عنوان تمایل به غلبه بر موانع و مشکلات، کسب قدرت و سعی در انجام کارهای مشکل تعریف می‌شود. یکی از ابهامات موجود در رفتار پیشرفت، وجود رفتارهایی در چارچوب رفتار اجتناب از موفقیت است. هورنر معتقد است که علاوه بر انگیزه کسب موفقیت یعنی تمایل به جستجوی موفقیت و انگیزه اجتناب از شکست یعنی تمایل به اجتناب از شکست انگیزه سومی هم وجود دارد که انگیزه ترس از موفقیت است. پرسشنامه ترس از موفقیت (FOSS) بر اساس نظریه هورنر ساخته شده است. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه ترس از موفقیت (FOSS)

پرسشنامه ترس از موفقیت (FOSS) توسط ذاکرمن و الیسون در سال ۱۹۷۶ ساخته شد تا بتواند ترس از موفقیت را بسنجد. این پرسشنامه بر اساس نظریه هورنر استوار است و دارای ۲۷ ماده می‌باشد. هر سوال با توجه به مقیاس ترستون در ۷ درجه نمره‌گذاری می‌شود که نمره ۱ نشان دهنده عدم موافقت و نمره ۷ نشان دهنده موافقت کامل است.

نمره گذاری پرسشنامه ترس از موفقیت (FOSS)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری کامل پرسشنامه ترس از موفقیت (FOSS) کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر دستورالعمل محاسبه نمره هر عبارت و اعمال کردن نمرات وارونه، طریقه تفسیر نمره نهایی به دست آمده نیز وجود دارد.

خرید و دانلود پرسشنامه ترس از موفقیت (FOSS)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه ترس از موفقیت (FOSS) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

 ۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

 ۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

 ۳- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با رفرنس معتبر

 ۴- نمره‌گذاری کامل پرسشنامه ترس از موفقیت (FOSS)

 ۵- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه ترس از موفقیت (FOSS)

 ۶- معرفی کامل سازه ترس از موفقیت

 ۷- پاسخگویی سریع به سوالات شما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *