پرسشنامه عملکرد مالی شرکت

پرسشنامه عملکرد مالی شرکت

عملکرد مالی شرکت به چگونگی رسیدن یک شرکت به اهداف بازار و اهداف مالی آن شرکت اشاره می‌کند. در زمینه عملکرد مالی شرکت لی و همکاران در سال ۲۰۰۶ به میزان دستیابی شرکت به سهم بازار، فروش و جایگاه رقابتی کلی به عنوان مولفه‌های عملکرد مالی شرکت اشاره می‌‌کنند. اگرچه برای سنجش عملکرد مالی شرکت‌ها پرسشنامه استاندارد و مدونی وجود ندارد، اما در برخی پژوهش‌ها از ابزارهایی برای سنجش این متغیر استفاده شده است که یکی از آن‌ها پرسشنامه عملکرد مالی شرکت است.

معرفی پرسشنامه عملکرد مالی شرکت

پرسشنامه عملکرد مالی شرکت در سال ۲۰۱۴ توسط قرانفله و همکاران ساخته شد. آن‌ها برای سنجش عملکرد مالی شرکت یک پرسشنامه ۶ آیتمی را طراحی نموده و مورد بررسی قرار داده‌اند که مولفه‌های آن شامل موارد مالی و بازاری می‌شود. موارد مالی که در این پرسشنامه مورد سنجش قرار می‌گیرند شامل مواردی همچون حاشیه سود فروش هستند. همچنین موارد بازاری که در این پرسشنامه مورد سنجش قرار می‌گیرند شامل جایگاه کلی رقابتی و نظاریر آن هستند.

ویژگی‌های پرسشنامه عملکرد مالی شرکت

پرسشنامه عملکرد مالی شرکت توسط همکاران ما در بخش مدیریت موسسه ایران تحقیق آماده سازی شده است. این پرسشنامه دارای ۶ گویه یا عبارت است. پایایی این پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ در یک مطالعه خارجی ذکر شده است و همچنین روش نمره‌گذاری آن نیز در فایل ارائه شده وجود دارد.

خرید و دانلود پرسشنامه عملکرد مالی شرکت

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه عملکرد مالی شرکت از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۲- پایایی خارجی پرسشنامه به روش آلفای کرونباخ

۳- روش نمره گذاری پرسشنامه

۴- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه

۵- پاسخگویی سریع به سوالات شما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *