بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر شرکت

Effective employment brand equity through sustainable competitive advantage, marketing strategy, and corporate image

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

نام مجله: Journal of Business Research

قیمت: ۲۰۰,۰۰۰ ریال

تعداد صفحات انگلیسی: ۵

تعداد صفحات فارسی: ۱۴

کد: ۱۰۳۲۴

چکیده فارسی

در روش‌های سنتی مدیریت منابع انسانی غالباٌ از روش بازاریابی برای ایجاد تصویری موجه از یک شرکت به منظور استخدام کارمندان بهتر استفاده نمی‌شود. اخیراً برخی متخصصان برای مدیریت استخدامی خود از اصول بازاریابی استفاده می‌کنند. بازاریابی در ایجاد تصویری برجسته از شرکت کمک می‌کند و آنجا را محل مناسبی برای کارکردن نشان می‌دهند. در این مقاله روش‌های مدیریت بازاریابی را که به بازاریابی استخدامی در صنایع بیمارستانی مربوط می‌شود، بررسی می‌کنیم و نشان می‌دهیم که مزیت رقابتی پایدار بیمارستان، استراتژی بازاریابی و استفاده از ارزش ویژه نشان تجاری موجب تاثیرگذاری بر تمایل پزشکان برای دنبال کردن موقعیت‌های شغلی خواهد شد.

چکیده انگلیسی

Traditional human resource management does not consider adopting a marketing approach in creating a positive company image to enable the recruitment of better employees. Recently, however, many scholars apply marketing principles to recruitment management. Marketing can help create an effective image for a firm and position the firm as a good place to work. The study here examine ways marketing management relates to recruitment marketing in the hospital industry and finds that a hospital’s sustainable competitive advantage, marketing strategy, and employment brand equity can influence the intention of medical doctors to pursue job opportunities

مشخصات استنادی

Kim, K. H., Jeon, B. J., Jung, H. S., Lu, W., & Jones, J. (2012). Effective employment brand equity through sustainable competitive advantage, marketing strategy, and corporate image. Journal of Business Research, 65(11), 1612-1617

دانلود اصل مقاله

10002iconویژگی‌های مقاله بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر شرکت

مقاله “بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر شرکت” در سال ۲۰۱۲ در مجله Journal of Business Research چاپ شده و در پایگاه اطلاعاتی الزویر نمایه شده است. در این مقاله بکارگیری موثر ساختار برند، روش‌های سنتی مدیریت منابع انسانی، روش‌های مدیریت بازاریابی و بازاریابی استخدامی در صنایع مورد بحث قرار گرفته است. همچنین براساس اطلاعات پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار این مقاله ۲۸ بار مورد استناد قرار گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>