مقیاس بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل فرم کوتاه (JAWS)

هیجانات و خلق‌ها تقریباً به هر مسئله‌ای که در رفتار سازمانی بررسی می‌شود، ارتباط دارند. الگو‌های نظری، عاطفه را دارای دو بعد مثبت و منفی عمود بر هم توصیف می‌کند. هر چند اصطلاحات عاطفه مثبت و عاطفه منفی ممکن است چنین القاء کند که این دو عامل خلقی متضاد و به نحو منفی همبسته‌اند ولی تاثیرات عاطفه مثبت لزوما مخالف تاثیرات عاطفه منفی نیست و بر‌عکس. عاطفه مثبت بیانگر مشغولیت لذت بخش است. عاطفه مثبت به صورت سطح لذت جاری، اشتیاق و پیش‌روی به سمت هدف وجود دارد. وقتی عاطفه مثبت افراد بالاست، معمولاً احساس می‌کنند علاقمند، پرانرژی، هوشیار و خوشبین هستند در حالی که وقتی عاطفه مثبت افراد پایین است معمولاً احساس میً‌کنند خموده، بی‌تفاوت و خسته هستند. عاطفه منفی بیانگر مشغولیت ناخوشایند است. وقتی عاطفه منفی افراد بالاست معمولاً احساس می‌کنند ناخشنود، عصبی و تحریک‌پذیر هستند در حالی که وقتی عاطفه منفی افراد پایین است، آرام و آرمیده هستند. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی مقیاس بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل فرم کوتاه (JAWS)

مقیاس بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل یا  (JAWS) توسط ون کاتویک، فاکس، اسپکتور و کلووی در سال ۲۰۰۰ طراحی شده و برای اندازه‌گیری عواطف یا هیجان‌های مثبت و منفی تجربه شده در واکنش به مولفه‌های مختلف شغل (مانند خود شغل، همکاران، سرپرست، ارباب رجوع و حقوق دریافتی) به‌کار می‌رود. این مقیاس دارای دو فرم بلند (۳۰ ماده) و فرم کوتاه (۲۰ ماده) می‌باشد که در اینجا فرم ۲۰ ماده‌ای آن آماده شده است. این پرسشنامه در طیف لیکرت ۵ درجه‌ای از هرگز تا همیشه نمره‌گذاری می‌شود.

نمره گذاری مقیاس بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل فرم کوتاه (JAWS)

با توجه به اینکه سبک‌های مختلفی برای نمره‌گذاری این مقیاس وجود دارد، همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق نمره گذاری مقیاس بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل فرم کوتاه (JAWS) را به صورت کامل آماده کرده‌اند که در آن یک نمره کل و دو نمره برای زیرمقیاس‌ها قابل محاسبه است.

خرید و دانلود مقیاس بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل فرم کوتاه (JAWS)

شما می‌توانید با خرید و دانلود مقیاس بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل فرم کوتاه (JAWS) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل

۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- روایی و پایایی کامل با رفرنس‌ معتبر

۴- نمره‌گذاری کامل مقیاس بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل

۵- پایه‌های نظری تصویر بدنی

۶- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه بهزیستی عاطفی مرتبط با شغل

۷- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *