کتاب لاتین غرقه گی و پایه های روانشناسی مثبت گرا

کتاب لاتین غرقه گی و پایه های روانشناسی مثبت گرا (۲۰۱۴)

نظریه غرقه‌گی چنین بیان می‌دارد که وقتی میزان چالشی که یک فعالیت با خود به همراه دارد و مهارت‌های یک فرد با هم سازگار باشند آن تجربه برای فرد مثبت خواهد شد. از سوی دیگر و در مرحله بالاتر، وقتی هم چالش یک فعالیت و هم میزان مهارت فرد “بالا” باشند، فرد نه تنها لذت را تجربه خواهد کرد، بلکه قابلیت‌های او نیز تقویت خواهد شد. همچنین این احتمال وجود دارد که او مهارت‌های جدیدی را فراگیرد و عزت نفس و پیچیدگی شخصی‌اش افزایش یابد. میهالی این تجربیات اوج را “غرقه‌گی” می‌نامد. کتاب لاتین غرقه گی و پایه های روانشناسی مثبت گرا که توسط میهالی نوشته شده است جدیدترین پژوهش‌های مربوط به نظریه غرقه‌گی را خلاصه کرده است. 

مشخصات کتاب لاتین غرقه گی و پایه های روانشناسی مثبت گرا

نام کتاب: Flow and the Foundations of Positive Psychology

نویسنده: Mihaly Csikszentmihalyi

زبان: انگلیسی

تاریخ چاپ: ۲۰۱۴

ویراست: اول

ناشر: Springer

تعداد فصول: ۱۸ فصل

تعداد صفحات: ۳۱۳ صفحه

حجم فایل: ۴ مگابایت

 

کتاب لاتین غرقه گی و پایه های روانشناسی مثبت گرا

معرفی کتاب لاتین غرقه گی و پایه های روانشناسی مثبت گرا

کتاب لاتین غرقه گی و پایه های روانشناسی مثبت گرا در سال ۲۰۱۴ توسط میهالی چیکزنت میهالی که می‌توان او را در کنار سلیگمن، پدر روان‌شناسی مثبت‌گرا دانست نوشته شده است. میهالی ارائه دهنده نظریه غرقه‌گی است. در این کتاب به بررسی غرقه‌گی پرداخته شده است. غرقه‌گی با برخی ویژگی‌ها همراه است. زمان سریع‌تر می‌گذرد، توجه کاملاً بر روی فعالیت متمرکز می‌شود و “احساس فردیت ” گم می‌شود. میهالی شادکامی را محصول عمل و فعالیت می‌داند و آن را حاصل رسیدن به هدف و فرجام نمی‌داند. به عقیده میهالی وقتی درگیر تکالیفی هستیم که ارزشمند و چالش‌آمیز هستند، یعنی فعالیت‌هایی که نه آنقدر آسان و خسته کننده هستند و نه آنقدر دشوار و ناکام کننده، احساس خرسندی، نشاط و لذت به ما دست می‌دهد. کتاب حاضر در ۱۸ فصل به بررسی غرقه‌گی و اصول روانشناسی مثبت‌گرا پرداخته است.

خرید و دانلود کتاب لاتین غرقه گی و پایه های روانشناسی مثبت گرا

شما می‌توانید با خرید و دانلود کتاب لاتین غرقه گی و پایه های روانشناسی مثبت گرا از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- متن کامل کتاب لاتین غرقه گی و پایه های روانشناسی مثبت گرا به صورت pdf

۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت

۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *