دانلود پرسشنامه رهبری خدمتگزار تیلور

معرفی پرسشنامه رهبری خدمتگزار تیلور

سبک رهبری یکی از عوامل اصلی موفقیت یا شکست یک سازمان است. یکی از سبک‌های رهبری موفق در عرصه مدیریت سبک رهبری خدمتگزار است. رهبری خدمتگزار عبارتست از درک و عمل به گونه‌ای که رهبر منافع دیگران را بر تمایل و علایق شخصی خود ترجیح دهد. پرسشنامه رهبری خدمتگزار یک ابزار ۲۴ سوالی خودسنجی برای سنجش سبک رهبری خدمتگزار است که توسط تیلور (Taylor) ساخته شده است. تیلور در سال ۲۰۰۲ پرسشنامه ۹۹ گویه‌ای رهبری خدمتگزار را به ۲۴ گویه تغییر داد که مشخصات روانسنجی بهتری نسبت به ابزار اولیه داشت. این پرسشنامه دارای چهار زیر مقیاس است که عبارتند از: عشق اجتماعی، نوع دوستی، بینش و توانمندسازی.

نمره گذاری پرسشنامه رهبری خدمتگزار تیلور

همکاران ما در بخش مدیریت آموزشی و علوم تربیتی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری پرسشنامه رهبری خدمتگزار تیلور به صورت کامل کرده‌اند. نمره گذاری این پرسشنامه و نحوه محاسبه زیرمقیاس‌های آن تا حدودی خاص است و به دقت بیشتری نیاز دارد. پس از محاسبه نمرات چهار زیرمقیاس زیر برای این پرسشنامه قابل محاسبه است:

  • عشق اجتماعی
  • نوع دوستی
  • بینش
  • توانمندسازی

خرید و دانلود پرسشنامه رهبری خدمتگزار تیلور

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه رهبری خدمتگزار تیلور که توسط همکاران ما در رشته های علوم تربیتی موسسه ایران تحقیق آماده شده است از مزایای این خرید استفاده نمایید:

۱- فایل ورد و PDF پرسشنامه بدون آرم یا لوگو

۲- پایایی خارجی و ایرانی پرسشنامه با رفرنس معتبر

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه به همراه محاسبه زیرمقیاس‌ها

۴- تاریخچه ساخت پرسشنامه و پایه‌های نظری

۵- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

1 پاسخ
  1. وحیده
    وحیده گفته:

    با سلام جایی برای دانلود و یا خرید این پرسشنامه نیست لطفا اگه رایگان هست به ایمیلم بفرستید و اگر باید هزینه ای پرداخت کنم رو سایتتون بزارین با سپاس فراوان

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *