کتاب لاتین توسعه بازی های سه بعدی اندروید

کتاب لاتین توسعه بازی های سه بعدی اندروید (۲۰۱۴)

پس از مدت‌ها خلاء که در بازار سیستم‌های موبایل وجود داشت، گوگل دست به کار شد و قوی‌ترین سیستم عامل موجود را عرضه کرد. اندروید از زمان عرضه توانسته است به راحتی رقبای خود از جمله سیستم عامل IOS و ویندوز فون را به حاشیه ببرد. هم اکنون بسیاری از گوشی‌های موبایل از اندروید استفاده می‌کنند و میلیون‌ها برنامه برای نوشته شده است. کتاب لاتین توسعه بازی های سه بعدی اندروید یکی از مراجع اصلی برای افرادی است که قصد ساخت بازی‌هایی سه بعدی برای این سیستم عامل را دارند.

مشخصات کتاب لاتین توسعه بازی های سه بعدی اندروید

نام کتاب: Beginning Android 3D Game Development

نویسنده: Robert Chin

زبان: انگلیسی

تاریخ چاپ: ۲۰۱۴

ویراست: اول

ناشر: Aprss

تعداد فصول: ۱۲ فصل

تعداد صفحات: ۴۸۲ صفحه

حجم فایل: ۵ مگابایت

کتاب لاتین توسعه بازی های سه بعدی اندروید

معرفی کتاب لاتین توسعه بازی های سه بعدی اندروید

کتاب لاتین توسعه بازی های سه بعدی اندروید در سال ۲۰۱۴ توسط رابرت چین نوشته شده است. در این کتاب مباحث جالبی در زمینه آموزش ساخت بازی سه بعدی برای اندروید آمده است. این کتاب در ۱۲ فصل سازماندهی شده است که عبارتند از:

فصل اول: آشنایی با اندروید

فصل دوم: جاوا برای اندروید

فصل سوم: مروری بر ریاضیات سه بعدی

فصل چهارم: گرافیک‌های سه بعدی با استفاده از OpenGL ES 2.0

فصل پنجم: حرکت و برخورد

فصل ششم: محیط بازی

فصل هفتم: مطالعه مورد بازی Drone Grid: ساخت بازیکن

فصل هشتم: مطالعه مورد بازی Drone Grid: ساخت دشمن

فصل نهم: مطالعه مورد بازی Drone Grid: رابط کاربری

فصل دهم: پایان بازی Drone Grid

فصل یازدهم: کیت توسعه اصلی اندروید (NDK)

فصل دوازدهم: تولید و بازاریابی برای بازی خودتان

خرید و دانلود کتاب لاتین توسعه بازی های سه بعدی اندروید

شما می‌توانید با خرید و دانلود کتاب لاتین توسعه بازی های سه بعدی اندروید از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- متن کامل کتاب لاتین توسعه بازی های سه بعدی اندروید به صورت pdf

۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت

۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

قیمت 5000

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *