خطرناکترین شهرهای جهان

  خطرناکترین شهرهای جهان

هنگام انتخاب یک کشور یا شهر برای انجام مسافرت، اصلی‌ترین دغدغه موجود آن است که جایی را انتخاب کنیم که خود و خانواده‌مان در امنیت باشیم. بسیاری از کشورهایی که ما بیشتر به عنوان کشورهایی امن می‌شناسیم شهرهایی دارند که ورود به آن‌ها مخاطرات فروانی دارد. در زیر به برخی از این شهرها که بر اساس میزان خطرناک بودن آنها طبقه بندی شده‌اند اشاره می‌کنیم.

۱- خطرناکترین شهرهای جهان: شهر سان پدرو سولا (San pedro sula) در هندوراس

1

رتبه اول خطرناکترین شهر جهان به سان پدرو سولا منتسب می باشد. آمار جرم و جنایت در این شهر بسیار خوفناک می باشد: جمعیت این شهر هفتصد و نوزده هزار نفر می باشد که سالانه ۱۲۱۸ واقعه قتل در این شهر رخ می دهد.

۲- خطرناکترین شهرهای جهان: آکاپولکو (Acapulco in Mexico) در مکزیکو

2

آکاپولکو رتبه دوم خطرناکترین شهر جهان را به خود اختصاص داده است. به رغم اینکه این شهر بسیار  توریست پذیر و زیبا می‌باشد اما آمار خشونت، مصرف مواد و قتل و غارت به حدی بالاست که توریست‌ها ترجیح می‌دهند وارد این شهر نشوند. جمعیت این شهر هشتصد و هجده هزار نفر می باشد که سالیانه ۱۱۷۰ واقعه قتل در این شهر به ثبت می رسد.

۳- خطرناکترین شهرهای جهان: شهر کاراکاس در ونزوئلا

3

کاراکاس سومین شهر خطرناک دنیا محسوب می‌شود. آماری عجیبی که در این شهر وجود دارد از این روست که از هر یکصد قتلی که رخ می‌دهد فقط ۸ مورد آنها رسیدگی می‌شود و قاتل محاکه می‌گردد و ۹۲ رویداد قتل بدون محاکمه و بدون عقوبت به جای می‌ماند. این شهر تقریباً سه میلیون و سیصد هزار نفر جمعیت دارد که سالانه ۳۸۶۲ قتل رخ می دهد.

۴- خطرناکترین شهرهای جهان: استان فرانسیسکو مورازان در هندوراس

4

وقتی گفته می‌شود به ازای هر ۱۷۵۲ نفر فقط یک پلیس وجود دارد باید اذعان کنیم که این شهر، شهری بسیار خطرناک می باشد. جمعیت این شهر ۱ میلیون نفر می باشد که ۱۱۴۹ واقعه قتل در ان رخ می دهد.

۵- خطرناکترین شهرهای جهان: شهر توریون (Torreon) در مکزیکو

5

هرچند این شهر، شهری بسیار حیاتی از لحاظ اقتصادی و سیاسی برای کشور هندوراس محسوب می شود، اما میزان خشونتی که در این شهر رخ می دهد آن را در زمره پنجمین شهر بسیار خطرناک دنیا قرار می دهد. جمعیت این شهر ۱ میلیون و ۱۴۷ هزار نفر می باشد که سالانه ۱۰۸۷ واقعه قتل در آن رخ می دهد.

۶- خطرناکترین شهرهای جهان: ماسیو (Maceió) در برزیل

6

این شهر بزریل نیز یکی دیگر از خطرناکترین شهرهای دنیا محسوب می شود. این شهر ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که سالانه ۸۰۱ نفر در آن به قتل می رسند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *