پسوردهای بسیار رایج بین دخترها را بشناسید!

 پسوردهای بسیار رایج بین دخترها را بشناسید!

امنیت و حفظ حریم خصوصی برای خانم ها بسیار با اهمیت است. اما اینکه چرا هنگام انتخاب یک رمز عبور و یا پسورد واقعاً سهل گیرانه عمل می‌کنند خود تا حدودی یک راز است. بسیاری از خانم‌ها قابلیت بسیاری بالایی در به سرقت دادن پسوردشان از خود نشان می دهند!!! به طوری که برخی هکرها، به راحتی پسورد آنها را پیدا می کنند. نمونه‌ای پسورهای خانم‌ها را ببینید:

۱- انتخاب اعداد سر راست مانند ۱۲۳۴۵۶ و مشابه آن

چنین کاری به مثابه شلاقی است به پیکره مفهوم “پسورد”. بله، چنین پسورهایی هرچند به راحتی در ذهن می مانند، اما پیدا کردن آن برای یک هکر (حتی نیمه حرفه‌ای) کاری بسیار ساده است.

پسورد

۲- پسورد

چقدر خلاقانه!! بسیاری از خانم‌ها خود کلمه پسورد را به مثابه رمز عبور خود استفاده می‌کنند. انتخاب این پسورد در بین خانم‌ها بسیار شایع است و از طرف دیگر هم بسیار مایه تعجب!

۳- نام یا نام مستعار

انتخاب نام یا نام مستعار به عنوان پسورد در خانم ها تقریبا غریزی است!! البته مقداری نیز احتیاط به خرج می‌دهند و تاریخ تولد خود را نیز به ادامه آن اضافه می کنند.

۴- نام شهر/نام کشور

یکی دیگر از موارد مورد علاقه خانم‌ها هنگام انتخاب پسورد استفاده از نام شهر یا نام کشور می‌باشد. برخی از خانم‌ها به موازات اینکه مکان زندگی خود را تغییر می‌دهند، پسورد خود را نیز تغییر می‌دهند! اخیرا یک سازمان متشکل از زنان میهن پرست طی اقدامی اعتراضی، نارضایتی خود را از اینکه اینترنت اجازه استفاده از پسورد USA را نمی‌دهد نشان دادند (در اینترنت پسور می‌بایست بالای ۶ کاراکتر داشته باشد)!

 

پسورد

۵- نام دوستان

انتخاب نام دوستان می‌تواند تا حدودی دارای امنیت باشد مخصوصا هنگامی که هکر خانم مورد نظر را نشناسد. با این حال، کشف این پسورد از دست یک مهندس اجتماعی براحتی بر خواهد آمد.

۶- شماره تلفن

یکی دیگر از رایج ترین پسورهای مورد استفاده خانم‌ها شماره تلفن آن‌ها می‌باشد. احتمالا شمایی که در حال خواندن این متن هستید دوست یا آشنای خانمی دارید که حداقل یکی از پسوردهایش شماره تلفن اوست (البته اگر خودتان خانم نبوده باشید و پسورد خودتان شماره تلفن‌ تان نباشد!)

۷- شخصیت مورد علاقه

این انتخاب بیشتر از سوی خانم‌های خانه دار رایج است. چنین کاربرانی به احتمال فراوان با پیام هایی مانند “مهمان ناخوانده دارید” که معمولاً از سوی هکرها ارسال می شود رودرو خواهند شد.

پسورد

۸- فیلم مورد علاقه

اگر فردی به جمع آوری فهرست رایج پسوردهای خانم‌ها و فهرستی از اسامی فیلم‌های معروف می‌گشت، همسانی عجیبی بین نام های این دو فهرست مشاهده می کرد! هکرها این مساله را از سالیان دور می دانند و معمولا در یکی از اقدام های خود برای کشف پسورد، کلمه “برباد رفته” یا “تایتانیک” را امتحان می‌کنند!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *