کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی

کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی (۲۰۰۸)

کتاب مدیریت یکپارچگی برند جهانی نشان می‌دهد که چگونه محصولات خودمان را در محیط رقابتی امروزی حفظ کنیم. این کتاب مفاهیم کلیدی و مهمی درباره یکپارچگی به عنوان یک ابزار برای مدیریت ریسک کمتر، بهبود سودآوری، ساخت محصول و حفاظت از برند به عنوان یک جنبه اساسی از مدیریت شرکتی را ارائه می‌دهد.

مشخصات کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی

نام کتاب: global brand integrity management

نویسنده: Richard S. Post And Penelope N. Post

زبان: انگلیسی

تاریخ چاپ: ۲۰۰۸

ویراست: اول

ناشر: McGraw-Hill

تعداد فصول: ۱۱ فصل

تعداد صفحات: ۳۳۱ صفحه

حجم فایل: ۵ مگابایت

کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی

معرفی کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی

کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی توسط ریچارد اس پست و پنلوپ ان پست به نگارش درآمده و در سال ۲۰۰۸ به چاپ رسیده است. هدف نویسندگان از نگارش این کتاب فراهم آوردن و شناسایی بهترین تمرینات و عملکردها برای کسانی است که در مسئولیت‌های روزانه آن‌ها مدیریت برند و محصولات بسیار اثر بخش و موثر خواهد بود. نویسندگان این کتاب معتقدند که این دیدگاه جدید می‌تواند تمامی سطوح مدیریتی را فراهم آورد تا فکر کنیم که چگونه می‌توانیم دارایی‌های اصلی شرکت‌مان را مدیریت و حفظ کنیم و در بازارهای جهانی به سودآوری برسیم. کتاب مدیریت یکپارچگی برند همچنین یک بررسی گسترده و جزئی از یکپارچگی برند در یک شرکت را نشان می‌دهد. نویسندگان پیشنهادات خاصی درباره نقش واحدهای مختلف در پشتیبانی از یکپارچگی برند ارائه کرده‌اند و نشان داده‌اند که یک شرکت باید دیدگاه‌های عملکردی خود را اجرا کند و تلاش خود را به حداکثر برساند. این کتاب دارای یازده فصل به شرح ذیل می‌باشد:

فصل اول: تفکر دوباره‌ای به مدل کسب و کار با یکپارچگی برند: یک مفهوم سازمان یافته.

فصل دوم: یکپارچگی برند بیش از حفاظت قانونی است.

فصل سوم: اگر یک محصول با ارزش باشد، افرادی تلاش خواهند کرد که سود شما را بگیرند.

فصل چهارم: اگر از محصولات خود حفاظت نکنید، هیچ کس این کار را برای شما انجام نخواهد داد.

فصل پنجم: اگر منتظر بمانید که محصولات‌تان مورد حمله قرار گیرند، شکست خواهید خورد.

فصل ششم: از محصولات خود حفاظت کنید، افراد سودجو به رقابت شما حمله خواهند کرد.

فصل هفتم: محصولات شما اغلب بزرگترین رقیب شما برای سود است.

فصل هشتم: به طور پیوسته، بازار را کنترل کنید تا بتوانید ریسک را کاهش دهید و سود را افزایش دهید. 

فصل نهم: یکپارچگی برند به عنوان ابزار مدیریتی پایه.

فصل دهم: تنظیم و مدیریت برنامه یکپارچگی برند.

فصل یازدهم: سوالاتی که سازمان‌ها باید درباره معیارهای یکپارچگی برند بپرسند.

خرید و دانلود کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی

شما می‌توانید با خرید و دانلود کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- متن کامل کتاب لاتین مدیریت یکپارچگی برند جهانی به صورت pdf

۲- دسترسی سریع به لینک دانلود پس از پرداخت

۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

قیمت 5000

Richard S. Post And Penelope N. Post

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *