پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRMQ)
یکی از چالشها در فضای به شدت رقابتی امروز این است که سازمانها رسالت پاسخگویی به مشتریان را در کمترین زمان، با بهترین کیفیت و کمترین هزینه به انجام برسانند. آن چه که امروز برای سازمانها ارزش میآفریند، ایجاد ارتباط مستمر با مشتری است و سازمانهای موفق تنها سازمانهایی هستند که قادر هستند مشتریان تمام عمر برای خود ایجادکنند. مدیریت ارتباط با مشتری به مفهوم امروزی آن در دهه ۱۹۹۰ پدید آمد و در قالب یک راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مدیریت ارزشمند ارتباطات با مشتریان تدوین شد. مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک فرایند، متشکل از نظارت بر مشتری مثل جمعآوری دادههای مناسب آنها، مدیریت و ارزشیابی دادهها و نهایتاً ایجاد مزیت واقعی از اطلاعات استخراج شده در تعامل با آنان است.
معرفی پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRMQ)
پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRMQ) توسط طاهرپور کلانتری و طیبی طلوع در سال ۱۳۸۹ ساخته شد. این پرسشنامه متشکل از ۳۰ ماده است که در طیف لیکرت پنج درجهای از خیلی زیاد تا خیلی کم نمرهگذاری میشود. همچنین نمره به دست آمده در نهایت میتواند با توجه به نمرات برش ارائه شده مورد تفسیر قرار گیرد.
نمره گذاری پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRMQ)
همکاران ما در موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRMQ) کردهاند. در فایل ارائه شده علاوه بر نمره گذاری، نحوه تفسیر نمرات به دست آمده در سه طبقه مدیریت ارتباط با مشتری ضعیف، متوسط و قوی نیز آمده است.
خرید و دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRMQ)
شما میتوانید با خرید و دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRMQ) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:
۱- انتشار برای اولین بار توسط موسسه ایران تحقیق به صورت کامل
۲- ارائه پکیج کامل پرسشنامه بدون آرم یا لوگو
۳- روایی و پایایی کامل ایرانی با رفرنسهای معتبر
۴- نمره گذاری کامل پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRMQ)
۵- پایههای نظری مدیریت ارتباط با مشتری
۶- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری (CRMQ)
۷- پاسخگویی سریع به سوالات
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.