کتاب لاتین لغت نامه روانشناسی کمبریج (۲۰۰۹)

مشخصات کتاب لاتین لغت نامه روانشناسی کمبریج

نام کتاب: The Cambridge Dictionary Of Psychology

نویسنده: David Matsumoto

زبان: انگلیسی

تاریخ چاپ: ۲۰۰۹

شابک: ۹۷۸-۰-۵۲۱-۸۵۴۷۰-۲

ناشر: Cambridge University Press

تعداد فصول: ۲۶ فصل

حجم فایل: ۴ مگابایت

قیمت: ۶۰۰۰۰ ریال

کتاب لغت نامه روانشناسی کمبریج

معرفی کتاب لاتین لغت نامه روانشناسی کمبریج

روانشناسی یکی از رشته‌های محبوب دانشگاهی محسوب می‌شود و علاوه بر هزاران دانشجویی که در این رشته تحصیل می‌کنند، افراد بسیار دیگری نیز مطالعه کتاب‌های روانشناسی را در زندگی روزمره خود جای داده‌اند. دسترسی به متون جدید علمی و آشنایی با آخرین آراء و نظرات صاحبنظران این حوزه برای دانشجویان رشته روانشناسی بسیار مهم محسوب می‌شود.

کتاب لاتین لغت نامه روانشناسی کمبریج بی‌شک یکی از بی‌نظیرترین کتاب‌ها در این حوزه به شمار می‌رود. این کتاب که توسط انتشارات بسیار معتبر دانشگاه کمبریج منتشر شده است حاوی مفاهیم مهم و اساسی روانشناسی و تعاریف آن‌هاست که می‌تواند مرجعی برای پژوهشگران و دانشجویان این رشته باشد. در مقدمه این کتاب آمده است که این لغت نامه اولین و تنهاترین لغت نامه حوزه روانشناسی است که گستره وسیعی از حوزه‌های مرتبط با علم روانشناسی را پوشش می‌دهد.

همچنین قابل ذکر است که علاوه بر دکتر دیوید ماتسوموتو از دانشگاه سان فرانسیسکو آمریکا که ادیتور اصلی کتاب محسوب می‌شود، ده‌ها تن از بزرگان حوزه روانشناسی از دانشگاه‌های معتبر جهان از جمله دانشگاه‌های کالیفرنیا، دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه واشنگتن، و دانشگاه مینه سوتا در نگارش این کتاب شرکت داشته‌اند. در نهایت قابل ذکر است که کتاب به صورت الفبایی تدوین شده است و ۲۶ بخش دارد که هر بخش اختصاص به یکی از حروف زبان انگلیسی دارد. هر کلمه یا مفهوم روانشناسی به صورت دقیق ترجمه شده و مفاهیم مرتبط با آن نیز شرح داده شده‌‌اند.

خرید و دانلود کتاب لاتین لغت نامه روانشناسی کمبریج

شما می‌توانید با خرید و دانلود کتاب لاتین لغت نامه روانشناسی کمبریج از مزایایی این خرید استفاده نمایید:

۱- متن کامل کتاب به صورت pdf

۲- دسترسی سریع به لینک دانلود

۳- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *