پرسشنامه استرس ناباروری یا مشکلات ناباروری نیوتون (FPI)

پرسشنامه استرس ناباروری یا مشکلات ناباروری نیوتون (FPI)

با پیشرفت روز‌افزون علوم مختلف و به‌خصوص علم پزشکی، بسیاری از بیماری‌ها قابل‌درمان شده‌اند؛ اما در این میان، باوجود گام‌های مؤثر برداشته شده، برخی از بیماری‌ها به‌طور کامل درمان‌پذیر نیستند. ناباروری ازجمله این بیماری‌ها است که هنوز افراد بسیاری را در اقصی نقاط دنیا درگیر می‌کند. یکی از مشکلات شایع در بین افراد نابارور استرس و اضطراب است. استرس ناباروری مجموعه‌ای از نشانه‌ها است که به دنبال ابتلاء به ناباروری در افراد بروز می‌کند و مشابه بسیاری از علائم اختلالات ناشی از استرس پس از حادثه (PTSD) می‌باشد. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه استرس ناباروری یا مشکلات ناباروری نیوتون (FPI)

پرسشنامه استرس ناباروری یا مشکلات ناباروری نیوتون (FPI) در سال ۱۹۹۹ توسط نیوتون و همکارانش در مرکز علوم بهداشتی لندن ساخته شد. این پرسشنامه یک ابزار ۴۶ سؤالی است که در یک طیف لیکرت ۶ درجه‌ای از کاملاً مخالفم تا کاملاً موافقم نمره‌گذاری می‌شود. همچنین این مقیاس دارای پنج زیرمقیاس است که عبارت‌اند از: زیرمقیاس اجتماعی، زناشویی، ارتباطی، سبک زندگی بدون فرزند و نیاز به والد شدن.

نمره گذاری پرسشنامه استرس ناباروری یا مشکلات ناباروری نیوتون (FPI)

همکاران ما در موسسه ایران تحقیق با استفاده از منابع و رفرنس‌های معتبر خارجی اقدام به تهیه بسته کامل پرسشنامه استرس ناباروری یا مشکلات ناباروری نیوتون (FPI) کرده‌اند. در این بسته علاوه بر ارائه روایی و پایایی، نمره گذاری کامل پرسشنامه نیز آمده است.

خرید و دانلود پرسشنامه استرس ناباروری یا مشکلات ناباروری نیوتون (FPI)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه استرس ناباروری یا مشکلات ناباروری نیوتون (FPI) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه استرس ناباروری یا مشکلات ناباروری نیوتون (FPI)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری استرس ناباروری و پرسشنامه استرس

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *