اولین همايش ملي مديريت و آموزش

اولین همایش ملی مدیریت و آموزش

به اطلاع کلیه دانشجویان، اساتید و پژوهشگران حوزه‌های مدیریت (مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت اجرایی، مدیریت کارآفرینی، و سایر حیطه‌های مدیریت) و آموزش می‌رساند که اولین همایش ملی مدیریت و آموزش در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در دانشگاه ملایر برگزار خواهد شد. این همایش فرصت مناسبی برای پژوهشگران و دانشجویان است تا علاوه بر تبادل نظر در زمینه جدیدترین یافته‌های رشته خود، به تقویت رزومه پژوهشی خود نیز اقدام نمایند. همچنین گستردگی محورهای همایش امکان شرکت طیف گسترده‌ای از دانشجویان رشته‌های مختلف را فراهم می‌کند.

اولین همایش ملی مدیریت و آموزش

محورهای اولین همایش ملی مدیریت و آموزش

محورها مرتبط با مدیریت

محور مدیریت بازرگانی و بازاریابی، محور مدیریت اسلامی، محور مدیریت صنعتی، محور مدیریت استراتژیک، محور مدیریت پروژه، محور مدیریت علوم محیطی و انرژی، محور مدیریت اجرایی شهری، محور مدیریت دانش، محور مدیریت سیستم اطلاعات، محور مدیریت کار آفرینی، محور مدیریت مهندسی، محور مدیریت اقتصادی، محور مدیریت امور حقوقی.

محورها مرتبط با آموزش

محور آموزش و خلاقیت، محور آموزش و فناوری اطلاعات، محور آموزش و ارزشیابی، محور آموزش و کارآفرینی، محور آموزش فنی و حرفه ای، محور تاثیر عوامل محیطی بر آموزش، محور روانشناسی، محور مدیریت آموزش مجازی، محور مدیریت آموزش عمومی، محور مدیریت آموزش عالی، محور فلسفه علم و روش های پژوهش در مدیریت آموزشی، محور روش‌های نوین آموزشی در علوم (فنی و مهندسی، پایه، تربیت بدنی و هنر)، محور تاثیر جهانی شدن در فرآیند آموزش.

آمادگی موسسه ایران تحقیق برای ارائه خدمات پژوهشی

موسسه ایران تحقیق آمادگی دارد که به پژوهشگران شرکت کننده در این همایش خدمات زیر را ارائه دهد: چاپ مقاله ارائه شده در این همایش در مجلات معتبر ISI  و ISC تخصصی، مشاوره در انتخاب موضوع مرتبط با محورهای همایش، مشاوره در زمینه نگارش و تجزیه و تحلیل آماری مقاله، ویرایش مقالات قبل از ارسال به همایش.

تاریخ‌های مهم اولین همایش ملی مدیریت و آموزش

مهلت ارسال متن کامل مقاله: از ۱۰ دی‌ماه تا ۱۰ اسفند ماه ۱۳۹۳

تاریخ اعلام نتایج داوری مقالات: ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۳

زمان برگزاری همایش: ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۴

شماره تماس دبیر همایش: ۷۵۰۶ ۵۶۱ ۰۹۳۶

وبسایت همایش: www.iscconferences.ir/lean

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *