مقیاس خود کارآمدی کودکان ویلر و لد (CSPI)

بندورا سازه خودکارآمدی را وارد ادبیات روان‌شناسی کرد و آن را قضاوت افراد در مورد توانایی‌های‌ شان برای سازمان‌دهی و انجام برخی از اعمال دانست که برای رسیدن به اهدافی خاص ضروری هستند. برخی پژوهشگران معتقدند که خودکارآمدی یک متغیر حیاتی و اساسی در یادگیری، عملکردهای اجتماعی و شناختی، مهارت‌های حرکتی، انتخاب راهبرد‌ها و رفتارهاست. آن‌ها معتقدند که مهارت‌های آموخته شده زمانی می‌توانند به صورت عملکرد درآیند که فرد برانگیخته شود یا از انگیزه کافی برای عمل کردن و نشان دادن آن یادگیری‌ها برخوردار باشد. به عبارت دیگر، خودکارآمدی یک متغیر اساسی در این انگیزش‌هاست و فرد را وا می‌دارد تا به کنش بپردازد. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی مقیاس خود کارآمدی کودکان ویلر و لد (CSPI)

مقیاس خود کارآمدی کودکان ویلر و لد (CSPI) توسط ویلر و لَد در سال ۱۹۸۲ ساخته شده است. این مقیاس شامل ۲۲ ماده است که در طیف لیکرت ۴ درجه‌ای (خیلی سخت تا خیلی آسان) پاسخ داده می‌شود. دامنه نمرات این مقیاس از ۲۲ تا ۸۸ است. هر گویه این مقیاس، بیانگر یک موقعیت اجتماعی است که به صورت جمله ناقص نوشته شده و از کودک خواسته می‌شود تا جای خالی گویه را با انتخاب یکی از گزینه‌ها تکمیل نماید تا در نهایت نمره خودکارآمدی به دست آید.

نمره گذاری مقیاس خود کارآمدی کودکان ویلر و لد (CSPI)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق نمره گذاری مقیاس خود کارآمدی کودکان ویلر و لد (CSPI) را به صورت کامل آماده کرده‌اند و در  فایل ارائه شده به همراه روایی و پایایی قابل دسترسی است.

خرید و دانلود مقیاس خود کارآمدی کودکان ویلر و لد (CSPI)

شما می‌توانید با خرید و دانلود مقیاس خود کارآمدی کودکان ویلر و لد (CSPI) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل

۲- دریافت فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- روایی و پایایی کامل با رفرنس‌ معتبر

۴- نمره‌گذاری کامل مقیاس خود کارآمدی

۵- پایه‌های نظری خودکارآمدی

۶- سابقه و تاریخچه ساخت مقیاس خود کارآمدی

۷- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *