Perceived Environmental Uncertainty in scenario planning
تاریخ: 2012…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-16 15:12:472015-04-16 15:15:36عدم اطمینان محیطی درک شده در برنامه ریزی های سناریو
Human resource outsourcing: Market and operating performance…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-16 15:01:362015-04-16 15:02:06برون سپاری منابع انسانی: اثرات بازار و کارایی عملیاتی عمکردهای منابع انسانی اجرایی
Re-thinking and re-tooling the social marketing mix
تاریخ: 2012…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-16 14:22:212015-04-16 14:22:21تجدید نظر و شکل دهی مجدد آمیخته بازاریابی اجتماعی
Multidimensional assessment of organizational performance: Integrating…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-16 14:12:172015-04-16 14:16:21ارزیابی چند بعدی عملکرد سازمانی: یکپارچه سازی BSC و AHP
Effective employment brand equity through sustainable competitive…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-16 13:50:462015-04-16 13:50:46بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر شرکت
Integrating the Data Envelopment Analysis and the Balanced Scorecard…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-16 13:10:452015-04-16 13:36:07ادغام دو رویکرد تحلیل پوششی داده ها و کارت امتیازی متوازن برای ارتقای ارزیابی عملکرد
Islamic vs. conventional banking: Business model, efficiency…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-16 12:55:332015-04-16 13:02:11مقایسه بانکداری اسلامی با بانکداری متعارف: مدل کسب و کار، بهره وری و ثبات
Bandit cellphones: A blue ocean strategy
تاریخ: 2010
پایگاه: الزویر
…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-15 14:09:022015-04-15 16:03:23تلفن های همراه راهزن: یک استراتژی اقیانوس آبی
عدم اطمینان محیطی درک شده در برنامه ریزی های سناریو
برون سپاری منابع انسانی: اثرات بازار و کارایی عملیاتی عمکردهای منابع انسانی اجرایی
تجدید نظر و شکل دهی مجدد آمیخته بازاریابی اجتماعی
ارزیابی چند بعدی عملکرد سازمانی: یکپارچه سازی BSC و AHP
ترجیحات ویژگی تلفن همراه، رضایت مندی مشتری و قصد خرید مجدد در میان کاربران مرد
بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر شرکت
ادغام دو رویکرد تحلیل پوششی داده ها و کارت امتیازی متوازن برای ارتقای ارزیابی عملکرد
مقایسه بانکداری اسلامی با بانکداری متعارف: مدل کسب و کار، بهره وری و ثبات
ارتباط، قرارداد و موفقیت برون سپاری فناوری اطلاعات: شواهدی از دو مطالعه موردی توصیفی
تلفن های همراه راهزن: یک استراتژی اقیانوس آبی