Innovation in market management by utilizing business intelligence:…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-13 12:37:062015-04-13 12:37:06نوآوری در مدیریت بازار با بکارگیری هوش تجاری: معرفی چارچوب پیشنهادی
Ethical reputation and value received: customer perceptions
تاریخ: 2011…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-13 12:16:582015-04-13 12:16:58شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده: ادراکات مشتری
The differential roles of brand credibility and brand prestige…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-13 11:53:442015-04-13 11:53:44نقش های متفاوت اعتبار نام تجاری و پرستیژ نام تجاری در انتخاب نام تجاری توسط مشتری
A new marketing strategy map for direct marketing
تاریخ: 2009…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-13 11:39:092015-04-13 11:45:49یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم
Understanding the role of marketing–purchasing collaboration i…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-12 16:45:082015-04-12 16:45:08درک و استنباط نقش همکاری بازاریابی- خرید در بازارهای صنعتی: مطالعه موردی روسیه
Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-12 16:41:202015-04-12 16:41:20اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین
Tacit knowledge: review and possible research directions
تاریخ: 2012…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-12 16:22:082015-04-12 16:22:08دانش ضمنی؛ بررسی دستورالعمل های پژوهشی ممکن
نوآوری در مدیریت بازار با بکارگیری هوش تجاری: معرفی چارچوب پیشنهادی
شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده: ادراکات مشتری
استراتژی آمیخته محصول و انعطاف پذیری تولیدی
نقش های متفاوت اعتبار نام تجاری و پرستیژ نام تجاری در انتخاب نام تجاری توسط مشتری
یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم
دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت
درک و استنباط نقش همکاری بازاریابی- خرید در بازارهای صنعتی: مطالعه موردی روسیه
اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین
افزایش اهمیت بازاریابی عمومی: تبیین، کاربردها و محدودیت های بازاریابی در ادارات دولتی
دانش ضمنی؛ بررسی دستورالعمل های پژوهشی ممکن