اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین

Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China

تاریخ: ۲۰۰۷

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

نام مجله: Omega

قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ ریال

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۷

تعداد صفحات فارسی: ۲۸

کد: ۱۰۱۸۱

چکیده فارسی

این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا، سنگاپور و چین بررسی می‌کند. نتایج نشان می‌دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می‌باشد. اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطه منفی با ریسک مشاهده شده دارد. مفاهیم فوق مورد بحث قرار گرفتند.

چکیده انگلیسی

This study examines the antecedents and consequences of consumer trust in the United States, Singapore and China. The results show that reputation and system assurance of an Internet vendor and consumers’ propensity to trust are positively related to consumer trust. Consumers’ trust has a positive relationship with attitude and a negative relationship with perceived risk. Implications of the results are discussed

مشخصات استنادی

Teo, T. S., & Liu, J. (2007). Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China. Omega, 35(1), 22-38

دانلود اصل مقاله

10002iconویژگی‌های مقاله اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین

مقاله “اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین” در سال ۲۰۰۷ در مجله Omega چاپ شده و در پایگاه اطلاعاتی الزویر نمایه شده است. در این مقاله سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده و شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد مورد بحث قرار گرفته است. همچنین براساس اطلاعات پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار این مقاله ۲۹۴ بار مورد استناد قرار گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>