استراتژی هایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز CRM

Strategies for successful CRM implementation

تاریخ: ۲۰۰۷

پایگاه: امرالد

لینک دانلود اصل مقاله

OK

نام مجله: Information Management & Computer Security

قیمت: ۱۵۰,۰۰۰ ریال

تعداد صفحات انگلیسی: ۱۵

تعداد صفحات فارسی: ۱۴

کد: ۱۰۲۸۳

چکیده فارسی

هدف: مدیریت روابط مشتری (CRM) یک سیستم اطلاعاتی می­‌باشد که تعاملات مشتری را با شرکت پیگیری کرده و به کارکنان این اجازه را می­‌دهد فوراً اطلاعات مربوط به مشتریان مثل خرید­های گذشته، بایگانی خدمات، و تماس­‌هایی برای مشکلات حل شده را بیرون بکشند. این مقاله در تلاش برای ارائه­‌ی استراتژی­‌ها برای پیاده‌­سازی موفقیت آمیز CRM و بحث و گفتگو درباره­‌ی موانعی است که در سر راه CRM در تجارت اینترنتی و تجارت موبایلی وجود دارند. طراحی/ روش‌شناسی/ رویکرد: این مقاله روایت را با بحث و تجزیه و تحلیل و آنالیز ترکیب می­‌کند. یافته­‌ها: CRM تمامی اطلاعات مربوط به مشتریان خود را در یک پایگاه اطلاعاتی ذخیره می‌کند و از این داده‌­ها برای هماهنگ کردن فروش­‌ها، بازاریابی، و بخش­‌های ارائه­‌ی خدمات به مشتری استفاده می­‌کند تا همراه با هم برای برطرف کردن نیاز­های مشتریان خود به نحو احسن کار کنند. اصالت/ ارزش: این مقاله نشان می­‌دهد که چگونه CRM، در صورتی که به طور صحیح مورد استفاده قرار گیرد، می­‌تواند قابلیت و توانایی شرکت را برای دستیابی به هدف نهایی که حفظ مشتریان خود و دست­یابی به مزیت راهبردی نسبت به رقبایش، افزایش دهد.

چکیده انگلیسی

    Purpose: Customer relationship management (CRM) is an information system that tracks customers’ interactions with the firm and allows employees to instantly pull up information about the customers such as past sales, service records, outstanding records and unresolved problem calls. This paper aims to put forward strategies for successful implementation of CRM and discusses barriers to CRM in e‐business and m‐business. Design/ methodology/ approach: The paper combines narrative with argument and analysis. Findings: CRM stores all information about its customers in a database and uses this data to coordinate sales, marketing, and customer service departments so as to work together smoothly to best serve their customers’ needs. Originality/ value: The paper demonstrates how CRM, if used properly, could enhance a company’s ability to achieve the ultimate goal of retaining customers and gain strategic advantage over its competitors

مشخصات استنادی

Nguyen, T. H., Sherif, J. S., & Newby, M. (2007). Strategies for successful CRM implementation. Information Management & Computer Security, 15(2), 102-115

دانلود اصل مقاله

10002iconویژگی‌های مقاله استراتژی هایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز CRM

مقاله “استراتژی هایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز CRM” در سال ۲۰۰۷ در مجله Information Management & Computer Security چاپ شده و در پایگاه اطلاعاتی امرالد نمایه شده است. در این مقاله مدیریت روابط مشتری (CRM) و موانع موجود در CRM در تجارت اینترنتی و تجارت موبایلی مورد بحث قرار گرفته است. همچنین براساس اطلاعات پایگاه اطلاعاتی گوگل اسکولار این مقاله ۱۷۳ بار مورد استناد قرار گرفته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>