مکان هایی در دنیا که هیچ وقت نمی خواهید ببینید

مکان هایی در دنیا که هیچ وقت نمی خواهید ببینید

بسیاری از تبلیغاتی که در دنیا وجود دارد مکان های بسیار خوبی را برای شما پیشنهاد می کنند تا به آنجا سفری داشته باشید و دیدن کنید. اما لیستی از مکان هایی وجود دارد که به شما هشدار می دهند تا از سفر به آنها خود داری کنید و یا بهتر است اجتناب نمایید. در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

مکانهای مخاطره آفرین

Bubbly Creek

واقع در شیکاگو، ایلینویز

تالاب

Bubbly Creek نام مستعار رودخانه‌ای در شیکاگو می باشد. منطقه ای که به این نام مشهور شده است در اصل یک تالاب بود اما در طول قرن ۱۹ این تالاب لای روبی شد و تبدیل به فاضلاب کشتارگاهها گشت. گشتارگاهها تمامی پسماندهای خود را اعمم از خون و امحا و اجزای بدن حیوانات را در آن می ریختند. در این منطقه بقدری خون و بقایای حیوانات ریخته شد که آب شروع به تشکیل حباب هایی از متان و گاز سولفات هیدروژن کرد. فرآیند تجزیه در این مکان، منجر به شکل‌گیری واکنش های شیمایی شد که در نهایت نام این مکان نیز به همین سبب رودخانه حباب دار (Bubbly Creek) گذاشته شد. هم اکنون در این مکان تنها موجوداتی که زندگی می کنند نوعی از کرم هستند که از خون موجود در این دریاچه تغذیه می کنند. با نزدیک شدن به اطراف این مکان، بوی بسیار مشمئز کننده به مشام می خورد که تحمل آن بسیار سخت می باشد.

CITE SOLEIL

واقع در هائیتی (شهر port-au-prince)

rsz_3-3-3

CITE SOLEIL شهری  آلوده مملو از کلبه های کوچک می باشد که در حومه شهر هائیتی قرار گرفته است. گمان می رود در ین شهر بین ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار نفر جمعیت زندگی می کنند. این شهر کثیف همچنین یکی از خطرناکترین شهرهای دنیا نیز محسوب می شود. این شهر فاقد فاضلاب، برق، و فروشگاه می باشد و هیچ پلیسی در این شهر مشاهده نمی گردد. در سال ۱۹۹۱ این شهر مملو از افراد بیچاره و فقیر و بیسواد بود. در دهه های اخیر، گروههای تروریستی نیز در این شهر رشد عجیبی یافته اند. سازمان ملل وضعیت حقوق بشر در این منطقه را فاجعه بار توصیف نمود. هم اکنون در این شهر، تجاوز جنسی، رفت و آمد گروههای تروریستی و سارقان و دزدان، و قتل و ادم ربایی به راحتی انجام می گردد. بعد از زلزله سال ۲۰۱۰ در هائیتی، بسیاری از جنایتکاران از زندان هائیتی گریختند و به این شهر بازگشتند. پلیس هائیتی از ورود به این شهر و پیدا کردن این زندانیان عاجز است و به شهروندان این شهر توصیه نموده است که باید خود مراقب جان و اموال خویش باشند!

LINFEN

واقع در استان شانخی کشور چین

چین

لینفن در کنار ساحل رودخانه فن در استان شانخی چین قرار دارد. این شهر ۴ میلیون و دویست هزار نفر جمعیت دارد. این شهر به عنوان یکی از آلوده ترین شهرهای دنیا مشهور است. این آلودگی در اثر سوخت زغال سنگ حاصل شده است. سوخت زغال سنگ باعث شده است که در این شهر همیشه مه بسیار غلیظی از دود و آلودگی باشد. همچنین آب آشامیدنی این شهر نیز از رودخانه فن گرفته می شود که فاضلاب شهر در آن ریخته می شود. به این دلیل، مسمومیت آرسنیک در شهروندان این شهر بسیار بالا گزارش می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *