کشف یک ماهی کروکودیل خوار!

 کشف یک ماهی کروکودیل خوار!

مرد ۵۲ ساله انگلیسی به نام جرمی وید در جریان ماهگیری در رودخانه های کنگو آفریقا ماهی غول پیکری را صید نمود. به نظر می‌رسد این ماهی غول پیکر  یکی از بزرگترین ماهی‌هایی باشد که در جهان زیست می‌کنند. این ماهی بسیار بزرگتر و خطرناکتر از ماهی پیرانیا می‌باشد (ماهی پیرانیا ماهی‌هایی هستند که در رودخانه‌های آب شیرین آمریکای جنوبی زیست می‌کنند. این ماهی‌ها بسیار خطرناک می‌باشند به طوری‌که گروه ۲۰ تایی از آن‌ها می‌تواند در عرض ۲۰ دقیقه یک گاو عظیم الجثه را از پای در آورند و به صورت کامل آن را بخورند).

عکس: کشف یک ماهی کروکودیل خوار!

ماهی جالوت

این ماهی عظیم الجثه ۳۲ دندان دارد که این دندان‌ها شبیه دندان‌های کوسه سفید عظیم الجثه می‌باشد و به واسطه چنین دندان‌هایی است که به انسان‌ها و کروکودیل‌ها حمله می‌کند.

 عکس: کشف یک ماهی کروکودیل خوار!ماهی عظیم الجثه

بومی‌های این منطقه نام آن را جالوت (پهلوان تنومند فلسطینی) گذاشته‌اند و باید از این نام‌گذاری فهمید که با چه موجودی روبرو هستید!! این ماهی عظیم الجثه که بزرگترین ماهی در میان انواع مخصوص خود می‌باشد ۱/۵ متر طول و ۶۹ کیلو وزن دارد. با این حال، گفته می‌شود موارد مشابه به این نوع ماهی و حتی بزرگتر و خطرناکتر از آن نیز در رودخانه‌های تانگانیکای آفریقای جنوبی دیده شده است.

 عکس: کشف یک ماهی کروکودیل خوار!ماهی جالوت

هر دو هیولایی (!) که در زیر مشاهده می‌کنید دارای دندان‌هایی هستند که بالای دو سانتی متر طول دارند. و هنگامی که این چاقو‌ها! وارد گوشت شوند باید انتظار داشته باشید که برش دقیق و سریعی را مشاهده کنید!

 عکس: کشف یک ماهی کروکودیل خوار!ماهی عظیم الجثه

دوره های تولید مثل جالوت بسیار طول می‌کشد زیرا آنها عاشق شکار هستند و از این‌رو تمامی انرژی خود را بیشتر صرف کشتن و دریدن می‌کنند تا تولید مثل!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *