شرورترین زنان دنیا

شرورترین زنان دنیا

معمولا چنین رایج است که زنان نمادی از عشق و محبت، مراقبت و از خود گذشتگی هستند. اما نقلی که از زنان در زیر آمده، حکایت دیگری دارد. چنین معمول است که تاریخ نگاران و وقایع نگاران، معمولا در روایت خود از شرارت تاکید بر مردان شرور دارند. اما باید بگوییم هرچند تعداد زنان شرور از مردان در تمامی دوره های تاریخی کمتر بوده ولی ماهیتا چنین زنانی در دنیا زندگی می کردند که ناشناخته مانده اند. در زیر به ۱۰ مورد از زنان شرور اشاره خواهیم نمود.

شرورترین زنان دنیا: ایرما گریس (Irma Grese)

شرورترین زنان دنیا

ایرما ( ۷ اکتبر ۱۹۲۳ در آلمان زاده شده و در ۱۳ دسامبر ۱۹۴۵ درگذشت) در کمپ نازی ها به عنوان سرپرست بخش زنان استخدام شده بود. وی در دادگاه بلسن به عنوان جنایتکار جنگی شناخته شده و به اعدام محکوم شد. او عاشق شکنجه کردن به روش های مختلف بود و معمولا بر حسب عادتش چکمه های بسیار سنگینی نیز می‌پوشید. وی برای سرعت بخشیدن به انجام کارها و نیت های پلید خود همیشه تپانچه ای با خود حمل می کرده است. ایرما در روز ۶۷ از سن ۲۲ سالگی خود توسط دادگاه انگلیس محاکمه و اعدام گردید که در نوع خود جوانترین فرد محکوم شده به خاطر ارتکاب به جنایات جنگی بود. ایرما بعد از مرگ خود معروف به «زیبای بلسن» شد.

شرورترین زنان دنیا: میرا هیندلی

شرور ترین زنان دنیا

میرا هیندلی در ۱۹۴۲ متولد شد. وی یک قاتل سریالی انگلیسی تبار بود. میرا با همدستی مردی به نام بردی، به چندین کودک تجاوز جنسی نموده و آنها را به قتل می رساندند. این دو نفر مضنون به چندین کودک ربایی، سوء استفاده جنسی، و قتل سه کودک در سنین ۱۰ و ۱۶ و ۱۷ ساله بودند. در نهایت یک نوجوان ۱۷ ساله که از آشنایان خود میرا بود وی را در تله پلیس گرفتار نمود. میرا مسئولیت هیچ کدام از قتل ها را به عهده نگرفت. در نهایت وی در قتل رساندن سه کودک و تجاوز و به آنها مجرم شناخته شد و به حبس ابد محکوم گردید. وی هیچگاه آزاد نشد و در سال ۲۰۰۲ در زندان درگذشت.

شرورترین زنان دنیا: ایزابلا ملکه کاستیل

3

ایزابلا در سال ۱۴۵۱ متولد و در سال ۱۵۰۴ درگذشت. ایزابلا یک کاتولیک و ملکه کاستیل بود. وی و همسرش (فردیناند دوم) ثبات پایداری در پادشاهی داشتند و بر همین مساله باعث شد تا پایه های اسپانیای متحد و یکپارچه ریخته گردد. ایزابل و همسرش تمامی مسلمانان و یهوریان را به عنوان برده فروختند تا هزینه های سفر کریستوف کلمپ را که در سال ۱۴۹۲انجام شد مهیا سازند. کلیسای کاتولیک به ایزابل در سال ۱۹۷۴ لقب بنده پاک خداوند را اعطا نمود.

شرورترین زنان دنیا: بیورلی آلیت

شرورترین زنان دنیا

بیورلی آلیت ملقب به فرشته مرگ یک قاتل سریالی بود که به عنوان یکی از ۱۰ زن شرور دنیا معرفی شد. او به اقداماتی چون کودک آزاری، قتل و سوء استفاده جسمی و جنسی چندین کودک محکوم شد. وی تمامی این اتفاقات را در  سال ۱۹۹۱ در طول ۵۹ روز انجام داده بود. وی که در یک بیمارستان کار می‌کرده و متهم شد که به بیماران دوزهای بالایی از انسولین  و به برخی دیگر نیز هوا تزریق می‌کرده است. در می ۱۹۹۳، در دادگاه ناینگهام، وی به ۱۳ سال حبس محکوم شد. آقای جاستیک لاتهام، بر علیه او این‌‍گونه اظهار نظر کرد که آلیت برای انسان‌های دیگر بسیار خطرناک است و به احتمال زیاد هیچ گاه به حدی نرمال نخواهد شد که دیگران در برابر او امنیت کافی داشته باشند. وی هم اکنون در بیمارستان رامپتون بازداشت می‌باشد و تحت مراقبت است.

شرورترین زنان دنیا: مری ملکه اول انگلستان

شرورترین زنان دنیا

مری اول، در ۱۸ فوریه ۱۵۱۶ زاده شد و در ۱۷ نوامبر ۱۵۵۸ درگذشت. وی از جولای ۱۵۵۳ تا به مرگش ملکه انگلستان و ایرلند بود. اقدامات و آزار و اذیت های وحشیانه وی علیه پروتستان‌ها باعث شد که دیگران  نام مری جنایتکار را به وی بدهند. او تنها فرزند باقیمانده از ازدواج بد یمن هنری هشتم و همسر اول وی به نام کاترینه بود. چهره ای که از این زن در یادها باقمیانده است خشونت و وحشگیری وی در قبال پروتستان‌ها و تغییر انگلستان به کاتولیک می‌باشد. بسیاری از پروتستان‌ها به خاطر طرز عقاید و افکارشان توسط وی اعدام شدند و بیش از ۸۰۰ نفر از آن‌ها مجبور به ترک کشور شدند و تا آخر زندگی‌شان راه بازگشت پیدا نکردند.

شرورترین زنان دنیا: بلّه جنیس

شرورترین زنان دنیا

قدی به بلندی ۱۸۲ سانتی متر و وزنی معادل ۹۱ کیلوگرم از خانم جنیس زنی با هیکل بسیار قوی و درشت ساخته بود. جنیس یک زن فاسد و یکی دیگر از خطرناکترین قاتلان سریالی بود. اختمال می رفت که این زن آمریکایی هر دو همسر خود و تمامی فرزندانش را در یک زمان به قتل رسانده است، اما یقیناً این مساله تایید شد که وی بسیاری از خواستگاران، نامزدها و دو دختر خودش به نام‌های لوسی و میرتل را کشته است. انگیزه وی از این کارها بسیار ساده و از سر حرص و آز بوده است. سیاست‌های موجود در بیمه و دارایی‌های خواستگاران و همسران وی منبع انگیزشی چنین رفتارهای وی بود. برخی از گزارش‌ها حاکی آن است که وی در طول چند دهه بیش از ۲۰ نفر را کشته است در حالیکه منابعی دیگر این رقم را بیش از ۱۰۰ قربانی اعلام می‌کنند.

شرورترین زنان دنیا: مری ان کاتن

شرورترین زنان دنیا

اولین زنی که  در انگلستان به قتل‌های سریالی دست زد مری ان کاتن بود. وی در اکتبر ۱۸۳۲ در لاو مرسلی به دنیا آمد. در بیست سالگی با مردی به نام ویلیام موبرای ازدواج کرد. این زوج دارای ۵ فرزند شدند که ۴ تای آن‌ها به خاطر بیماری مهلکی از بین رفتند. در بازگشت به شمال شرق، به نظر می رسید تراژدی غمناکی در پی آنها می باشد؛ سه بچه دیگر زاده شد و یکبار دیگر آنها ۳ بچه خود را از دست دادند. مری به دنبال فرزندان خود در اثر یک بیماری روده درگذشت. دولت بریتانیا سریعا دست به کار شد و به خانواده‌هایی که در اثر این بیماری از بین رفتند ۳۵ پوند اعطا کرد. همسر دوم مری، به نام جورج وارد، به همراه یکی دیگر از فرزندان او در اثر همان بیماری روده و معده درگذشتند. این مساله در خانواده آنها بسیار دهان به دهان چرخید تا اینکه جنایتی هولناک کشف شد. یک روزنامه محلی نوشت از زمانی‌که  مری به  شمال شرق نقل مکان نمود، سه همسر، چند دوست، مادر، و چندین فرزندش را از دست داده است. نهایتا جستجوها به این نتیجه انجامید که وی همه انها را با سم آرسنیک مسموم ساخته است. در نهایت وی به جرم قتل این افراد در تاریخ ۲۴ مارچ ۱۸۷۳ به دار آویخته شد.

شرورترین زنان دنیا: ایلسه کخ

شرورترین زنان دنیا

وی متولد ۲۲ سپتامبر ۱۹۰۶ با عناوینی چون زن بدکاره فن بوخالت و جادوگر فن بوخالت مشهور بود. وی همسر مردی به نام کارل اتو کوخ بود. این زن یکی از افسران ارشد نازی‌ها بود که توسط ارتش آمریکا محاکمه می‌گردد. از قدرتی که به واسطه همسرش دارا شده بود غرق در انواع و اقسام مفاسد، شکنجه دیگران و خشونت و وحشی‌گری شده بود. لقب زن بدکاره عمدتا به سبب خالکوبی‌های بدنش به وی اطلاق شد که اغلب‌شان را زندانیانی که آن‌ها را به قتل رساند در بدنش ایجاد کرده بودند. بعدها کخ به ناظر ارشد گارد زن بوخنوالت انتخاب شد و سرانجام در زندان زنان خود را در تاریخ یک سپتامبر ۱۹۶۷ حلق آویز کرد.

شرورترین زنان دنیا: کاترین نایت

شرورترین زنان دنیا

وی در ۲۴ اکتبر ۱۹۵۵ زاده شد و تا آخر عمر خود به حبس ابد محکوم گردید و بدین جهت اولین زن استرالیایی گردید که حکم حبس ابد را گرفت. جرم وی خشونت در روابطش بود. او بعد از کشتن همسر خود دندان‌های مصنوعی وی را در گلوی سگ همسر دیگر خود بسته بود! نایت همسر دومی را به نام چارلز توماس پرایس اختیار کرد و وی را نهایتا با چاقوی کره خوری سلاخی نمود. کاترین بیش از ۳۷ ضربه چاقو به بدن این مرد وارد کرده بود و سوراخ‌های متعددی را در اجزا حیاتی بدن این مرد مانند قلب ایجاد کرده بود. در نهایت شروع به کندن پوست و قطع سر‌ وی نمود. وی که از بدن این مرد برای بچه‌ها سوپی پخته بود خوشبختانه قبل از اینکه صرف شود توسط پلیس جریان خاتمه پیدا کرد.

شرورترین زنان دنیا: الیزابت بس روی

شرورترین زنان دنیا

وی در سال ۱۵۶۰ متولد و در سال ۱۶۱۴ درگذشت. وی در تاریخ با عنوان  قاتل سریالی معروف است که بیشترین قتل‌ها را انجام داده است. با این وجود، تعداد قتل‌های وی هنوز مشخص نیست. او یک قاتل زنجیره‌ای بدنام بود. وی عادت به قتل دختران روستایی داشت، آن‌ها را یا می‌سوزاند و یا بدن‌شان را تکه تکه می‌کرد. وی به دلایل روحی روانی در خانه بازداشت بود و هیچ وقت دادگاهی نشد.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *