تجربه غیر قابل باور ۱۰ زن شجاع

تجربه غیر قابل باور ۱۰ زن شجاع

معمولا خانم ها از دیدن اتفاقات و تجربیاتی که در آن مخاطرات بسیار زیادی وجود دارد هراسان و هیجانی می‌شوند. اما برخی از زنان نیز هستند که کارهای با دل و جرات و شجاعانه آن‌ها شاید خود مردان را نیز متحیر ساخته است. در زیر به برخی از تجربیات جالب و غیرقابل باوری اشاره می‌شود که توسط زنان انجام شده است.

۱- آنه ادسون تایلور

این زن اولین فردی بود که توانست از آبشار نیاگارا بگذرد. در واقع او اولین نفری بود که اقدام به چنین کاری کرد. وی که بسیاری از عمر خود را در معلمی گذرانده بود، در اواخر عمر خود با ایده استفاده از یک بشکه برای پیمودن آبشار نیاگارا به دنبال شهرت و معروفیت برآمد. درون این بشکه مقاوم سازی شده بود و تنها یک سوراخ برای عبور هوا داشت. او می خواست در روز تولد خود (۲۴ اکتبر ۱۹۰۱) با این بشکه از بالای آبشار نیاگارا به پایین سقوط کند. در نهایت او این کار را در چنین روزی انجام داد.

شجاع ترین زنان دنیا

۲- خانم اسپلترینی

خانم اسپلترینی ایتالیایی دیگر زن با دل و جراتی بود که که در سن ۲۳ سالگی بر روی طنابی از روی آبشار نیاگارا عبور کرد. وی در هنگام انجام اینکار در سال ۱۸۷۶ اولین زنی بود که چنین کاری را انجام داد. وی این کار را دوبار تکرار کرد که در بار دوم با چشمانی بسته روی طناب قرار گرفت و مسیر بالای آبشار نیاگارا را پیمود.

کارهای شجاعانه زنان

۳- خانم لاولل آکا

خانم لاولل آکا که دوستانش لقب فرشته پرنده را به وی داده بودند یکی دیگر از زنان پر دل و جرات بود. در سال ۱۹۷۴ وی سوار بر موتور از روی ۱۶ اتوبوس پرید. وی هنوز رکورد بیشترین پرش با موتور زنان را در اختیار خود دارد.

کارهای شجاعانه زنان

۴- خانم مابل استارک

خانم مابل استارک یک رام کننده شجاع و بدون ترس ببرها بود. اوج شغل وی در طول سال‌های ۱۹۲۰ بود. او این کار را در باغ مدیسون آن‌هم با ۱۸ ببر انجام می‌داد. او در طول شغل خود سه بار از طرف ببرها مورد حمله جدی قرار گرفت اما تا ۵۷ سالگی به شغل خود ادامه داد. سرانجام، وی در ۷۹ سالگی در گذشت.

کارهای شجاعانه زنان

۵- سارا تانر

سارا تانر دست به اقدامی زد که کمتر مردی حاضر به تجربه آن است. این زن در کنار دو مرد به نام‌های دانیل و هاگز تیمی را تشکیل دادند که بر روی هواپیما در ارتفاع بسیار بالایی مبادرت به انجام حرکات ژیمناستیک می کردند. جالب اینجاست که خلبان این هواپیماها در مسیر می‌توانست هواپیما را به بالا، پایین و هر مسیری که دلبخواه او بود هدایت کند و هواپیما تغییر جهات ناگهانی را نیز تجربه می‌کرد. با این وجود این زن به همراه دو نفر مرد دیگر بدون هیچ ترسی این کار را انجام می‌دادند.

کارهای شجاعانه زنان

۶- ژولین وان وت

ژولین وان وت موتور سواری بود که مبادرت به کارهای نمایشی با موتور می‌کرد. وی در این کار چندین رکورد منحصر به فرد دارد که باعث می‌شد نفس تماشاگران در سینه حبس گردد و گاها بسیاری از آن‌ها مجبور به بستن چشم‌هایشان می‌شدند.

کارهای شجاعانه زنان

۷- روسا ماتیلاد ریچر

روسا ماتیلاد ریچر معروف به زازل اولین انسانی بود که با قرار گرفتن روی یک توپ جنگی مانند گلوله شلیک شد. وی که متولد ۱۰ آوریل سال ۱۸۷۷ در لندن بود تنها ۱۴ سال داشت که دست به چنین کاری زد. این توپ جنگی وی را ۶ متر پرتاپ نمود. زازل این تجربه را چندین بار انجام داد و در برخی از آن‌ها نیز به شدت آسیب می‌دید. بر طبق اطلاعات موجود در ویکیپدیا، ۳۰ نفر تاکنون در اثر انجام این تجربه جان خود را از دست داده‌اند و بسیاری از آن‌ها نیز در انجام این کار ناموفق بوده‌اند.

کارهای شجاعانه زنان

۸- هلن گیبسون

هلن گیبسون به عنوان اولین زنی بود که به صورت حرفه‌ای و به قصد کسب درآمد اقدام به شیرین کاری می‌کرد. اولین شیرین کاری وی، به عنوان معروف‌ترین و مشهورترین آن‌ها نیز انتخاب شد: پرش از روی یک بلندی به روی سقف قطار در حال حرکت. هلن در این کار بسیار موفق بود، او حرفه شیرین کاری را به مدت ۵۰ سال در هالیوود انجام داد و در نهایت در سال ۱۹۶۲ بازنشسته شد.

کارهای شجاعانه زنان

۹- شیرجه عمودی هوایی

رکورد بیشترین تعداد زن در شیرجه عمودی هوایی اخیرا به گروهی از ۶۳ زن تعلق گرفت. این زنان از ۶۳ ملیت مختلف بودند که در کنار هم تیمی تشکیل دادند و دست به این شاهکار بزرگ زدند. در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۳ در آریزونا، آن‌ها رکورد قبلی را که تعدادشان ۴۱ نفر بود را شکستند.

کارهای شجاعانه زنان

۱۰- سارا ماپلی

سارا ماپلی زنی است که خود را در معرض بیش از ۱۲۰۰۰ عدد زنبور عسل قرار داد! سارا بعد از این اقدام اظهار نمود چنین کاری را جهت نزدیک شدن به طبیعت انجام داده است.

کارهای شجاعانه زنان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *