مقیاس صمیمیت زناشویی تامپسون و والکر (MIS)

مقیاس صمیمیت زناشویی تامپسون و والکر (MIS)

صمیمیت توجه و اهمیت اعضای خانواده برای یکدیگر تعریف شده است و عوامل نزدیکی عاطفی در قالب مهر و محبت، از خود گذشتگی، خرسندی و رضایت را شامل می‌شود و احساسی است مبنی بر این که رابطه مهم، باز، توأم باعزت، همبستگی و تعهد متقابل است. نیاز به صمیمیت و ارتباط نزدیک با دیگری، از نیازهای اساسی هر فرد است. صمیمیت بخش مهمی از یک ازدواج پرشور و هیجان است. مفهوم صمیمیت یعنی رسیدن به یک یگانگی و ایجاد هماهنگی بین دو نفر. صمیمیت یعنی داشتن روابط عمیق و پروراندن روابط عمیق هم در سطح جسمانی و هم در سطح روابط معنوی. به عبارتی دیگر صمیمیت یعنی این که فرد در رابطه با همسر خود به لحاظ عاطفی، معنوی و فکری و بسیاری از زمینه‌های دیگری احساس نزدیکی داشته باشد. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی مقیاس صمیمیت زناشویی تامپسون و والکر (MIS)

مقیاس صمیمیت زناشویی تامپسون و والکر (MIS) برای اندازه‌گیری صمیمیت در روابط زناشویی در سال ۱۹۸۳ ساخته شد. این مقیاس دارای ۱۷ ماده است و هر ماده در یک طیف ۷ درجه‌ای از هرگز تا همیشه نمره‌گذاری می‌شود.

نمره گذاری مقیاس صمیمیت زناشویی تامپسون و والکر (MIS)

همکاران ما در موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی فایل کامل مقیاس صمیمیت زناشویی تامپسون و والکر (MIS) کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر پایه‌های نظری، روایی و پایایی این مقیاس، نمره گذاری آن نیز به طور کامل آمده است.

خرید و دانلود مقیاس صمیمیت زناشویی تامپسون و والکر (MIS)

شما می‌توانید با خرید و دانلود مقیاس صمیمیت زناشویی تامپسون و والکر (MIS) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل مقیاس صمیمیت زناشویی تامپسون و والکر (MIS)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با ده‌ها رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری صمیمیت زناشویی

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

 

 
 
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *