پرسشنامه کیفیت زندگی کودکان ۸ تا ۱۲ ساله (PedsQL)

پرسشنامه کیفیت زندگی کودکان ۸ تا ۱۲ ساله (PedsQL)

کیفیت زندگی به معنی برداشت هر شخص از وضعیت سلامتی خود و میزان رضایت از این وضع تعریف شده است. اگرچه پرسشنامه‌های استاندارد و مشهوری برای سنجش کیفیت زندگی بزرگ‌سالان وجود دارد اما در زمینه سنجش کیفیت زندگی کودکان ابزارهای کمتری در دسترس است. یکی از بهترین گزینه‌ها برای این گروه پرسشنامه PedsQL TM می‌باشد که مخفف پرسشنامه کیفیت زندگی کودکان است. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه کیفیت زندگی کودکان ۸ تا ۱۲ ساله (PedsQL)

پرسشنامه کیفیت زندگی کودکان ۸ تا ۱۲ ساله (PedsQL) دارای نسخه‌های مختلفی برای سنجش کیفیت زندگی کودکان سنین مختلف است. نسخه حاضر برای سنجش کیفیت زندگی کودکان ۸ تا ۱۲ ساله طراحی شده است و دارای ۲۳ سؤال است. گزینه‌های پرسشنامه در طیف لیکرت و از هرگز تا همیشه نمره گذاری می‌شود. در نهایت یک نمره کلی و چهار زیرمقیاس برای این پرسشنامه به دست می‌آید که عبارت‌اند از: زیرمقیاس عملکرد جسمانی، زیرمقیاس عملکرد عاطفی، زیرمقیاس عملکرد اجتماعی و زیرمقیاس عملکرد تحصیلی. همچنین دو زیرمقیاس کلی سلامت روان‌شناختی و سلامت جسمانی و یک نمره کل نیز برای این پرسشنامه قابل محاسبه است.

 

نمره‌گذاری پرسشنامه کیفیت زندگی کودکان ۸ تا ۱۲ ساله (PedsQL)

همکاران ما در موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده سازی نمره گذاری معرفی پرسشنامه کیفیت زندگی کودکان ۸ تا ۱۲ ساله (PedsQL) کرده‌اند. در این فایل علاوه بر تبدیل نمرات خام به دست آمده، نحوه محاسبه ۴ زیرمقیاس و دو زیرمقیاس کلی نیز آمده است.

خرید و دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کودکان ۸ تا ۱۲ ساله (PedsQL)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی کودکان ۸ تا ۱۲ ساله (PedsQL) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه کیفیت زندگی کودکان ۸ تا ۱۲ ساله (PedsQL)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با رفرنس معتبر

۵- تعاریف نظری کیفیت زندگی

۶- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *