پرسشنامه ابرازگری هیجانی (EEQ)

پرسشنامه ابرازگری هیجانی (EEQ)

مطالعه ابراز هیجان تاریخچه طولانی دارد. داروین با دیدی کاردکردی به ابراز هیجان، آن را وسیله‌ای برای رساندن اطلاعات درونی شخص به دیگران می‌داند و معتقد است که جلوه‌های هیجانی برای سازگاری و تغییر دیگران به کار رفته‌اند و چون ارزش بقا داشته‌اند، حفظ شده‌اند. از زمان فروید تا به حال هیجانهای سرکوب شده برای نشانه‌شناسی بیماری روانشناختی و جسمانی نامناسب تلقی شده است؛ ولی ابرازگری نوعی بی‌ادبی و در عین حال، مفید فرض شده است. کرینگ و همکاران  ابرازگری هیجانی را به عنوان نمایش بیرونی هیجان بدون توجه به ارزش (مثبت یا منفی) یا روش (چهره‌های کلامی و حالتهای بدنی) تعریف می‌کنند. برخی افراد هیجانشان را آزادانه و بدون نگرانی از پیامدهای آن ابراز می‌کنند. برخی دیگر، در انتقال حالتهای هیجانیشان محافظه کارند؛ برخی دیگر، در انتقال حالتهای هیجانیشان محافظه کارند. برخی افراد هیجانشان را ابراز نمی‌کنند ولی راحتند؛ اما افراد دیگری نیز هستند که وقتی هیجانشان را بازداری می‌کنند، تنیده هستند و با خطر آشفتگی روانشناختی و مشکلات بالقوه جسمانی مواجه اند؛ برخی هیجان‌های ناراحت کننده را در ذهن خود مرور می‌کنند و افرادی نیز ممکن است ابرازگر یا غیر ابرازگر باشند، ولی در عین حال در مورد سبک ابرازگری خود متعارض باشند. با وب سایت دانلود پرسشنامه ایران تحقیق همراه باشید.

معرفی پرسشنامه ابرازگری هیجانی (EEQ)

پرسشنامه ابرازگری هیجانی (EEQ)  توسط کینگ و امونز در سال ۱۹۹۰ طراحی شده است. این پرسشنامه سه مولفه و ۱۶ ماده دارد. ۷ ماده آن مربوط به مولفه ابراز هیجان مثبت، ۵ ماده آن مربوط به مولفه ابراز صمیمیت و ۴ ماده آن مربوط به مولفه ابراز هیجان منفی است.

نمره‌گذاری پرسشنامه ابرازگری هیجانی (EEQ)

همکاران ما در بخش روانشناسی موسسه ایران تحقیق اقدام به آماده‌سازی نمره‌گذاری کامل پرسشنامه ابرازگری هیجانی (EEQ) کرده‌اند. در فایل ارائه شده علاوه بر نمره‌گذاری هر عبارت، در نهایت سه زیر مقیاس نیز قابل محاسبه است.

خرید و دانلود پرسشنامه ابرازگری هیجانی (EEQ)

شما می‌توانید با خرید و دانلود پرسشنامه ابرازگری هیجانی (EEQ) از مزایای این خرید استفاده نمایید که عبارتند از:

۱- ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران

۲- فایل pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو و آماده استفاده

۳- نمره گذاری کامل پرسشنامه ابرازگری هیجانی (EEQ)

۴- روایی و پایایی ایرانی و خارجی با ده‌ها رفرنس معتبر

۵- پایه‌های نظری ابرازگری هیجانی

۶- پاسخگویی سریع به سوالات

4 پاسخ
  1. محمد
    محمد گفته:

    با سلام من پرسشنامه های زندگی کلاسی جانسون،جانسون و آندرسون ۱۹۸۳حمایت هیجانی معلم ساکییز ۲۰۰۷را میخواستم البته فارسیشو بی زحمت اگه دارید نحوه خریدش رو راهنمایی بفرمایید

    پاسخ
  2. مائده
    مائده گفته:

    سلام ببخشید امکان خرید کل پرسشنامه ها در غالب یک پکیج و با هزینه کمتر وجود دارد؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *