آشنایی با پایگاه اطلاعاتی سیج (SAGE)

آشنایی با انتشارات بین المللی سیج

پایگاه اطلاعاتی سیج (SAGE) یک بانک اطلاعاتی شامل مجلات معتبر است که به انتشارات بین المللی سیج (SAGE Publications) وابسته است.

انتشارات بین المللی و خصوصی سیج به خاطر کیفیت و نوآوری در سرتاسر جهان مشهور شده است. این انتشارات همچنین علاوه بر چاپ کتاب‌های علمی، پنجمین انتشارات بزرگ مجلات علمی در کنار موسسات مشهوری همچون الزویر و اسپرینگر است. محصولاتی که انتشارات سیج ارائه می‌دهد عبارتند از:

 – مجلاتی با بالاترین کیفیت که پیشرو دانش هستند و جزو مجلات برتر جهان محسوب می‌شوند.

 – کتاب‌های دانشگاهی و مرجع در زمینه‌های مختلف علمی.

 – متون آموزشی و دوره‌های دانشگاهی.

 – کتاب‌های تخصصی که به موضوعات جدید و چالشی با دیدگاهی کاربردی می‌نگرند.

معرفی پایگاه اطلاعاتی سیج (SAGE)

یکی از بخش‌های محبوب و مشهور انتشارات سیج، پایگاه اطلاعاتی سیج (SAGE) است که مجلات چاپ شده در این انتشارات را نمایه می‌کند و در اختیار پژوهشگران قرار می‌دهد. این پایگاه شامل بیش از ۷۰۰ مجله است که بیشتر حیطه‌ها از جمله روانشناسی، علوم اجتماعی، پزشکی، تکنولوژی و … را پوشش می‌دهند. بیشتر مجلات این موسسه انتشاراتی دارای ضریب تأثیر بالا در لیست تامسون رویترز هستند که نشان دهنده کیفیت بالای آن‌هاست.

جستجو در پایگاه اطلاعاتی سیج (SAGE)

پس از ورود به بخش مجلات این انتشارات در اینجا می‌توانید همانند بخش زیر از جستجوی ساده و یا پیشرفته این سایت استفاده نمایید.

پایگاه اطلاعاتی سیج

اگر اکانت این پایگاه را ندارید می‌توانید از برخی مقالات رایگان آن استفاده نمایید. در کنار مقالات رایگان معمولاً عبارت Article Free و یا علامت قفل باز شده قرار دارد.

همچنین امکان استخراج سایتیشن های مقالات و وارد کردن آن‌ها به نرم افزارهایی همانند اندنوت و رفرنس منیجر نیز در این پایگاه اطلاعاتی وجود دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *