Improving firm performance through NPD: The role of market orientation,…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-15 13:11:012015-04-15 14:03:50بهبود عملکرد شرکت از طریق NPD: نقش بازار محوری، NPD محوری و فرآیند NPD
The impact of ISO 9000 and EFQM on the use of flexible work practices
تاریخ: 2011…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-15 11:38:212015-04-15 11:38:51تاثیر ISO 9000 و EFQM بر استفاده از شیوه های کار انعطاف پذیر
The technology life cycle: Conceptualization and managerial implications
تاریخ: 2012…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-15 11:10:502015-04-15 11:11:12چرخه عمر فناوری: مفهوم سازی و الزامات مدیریتی
From five competitive forces to five collaborative forces: revised…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-15 10:48:412015-04-15 10:50:45از پنج نیروی رقابتی به پنج نیروی همکاری: تجدید نظر در روابط متقابل ساختار صنعت – شرکت
Decision execution mechanisms of IT governance: The CRM case
تاریخ: 2012…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-15 10:21:452015-04-15 10:22:50مکانیسم های اجرای تصمیم گیری در نظارت فناوری اطلاعات: مدیریت ارتباط با مشتریان
Organizational factors to support knowledge management and innovation
تاریخ: 2011…
http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.png00hamidahttp://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/Picture3.pnghamida2015-04-14 00:21:552015-04-14 00:21:55عوامل سازمانی برای پشتیبانی از مدیریت دانش و نوآوری
بهبود عملکرد شرکت از طریق NPD: نقش بازار محوری، NPD محوری و فرآیند NPD
تاثیر ISO 9000 و EFQM بر استفاده از شیوه های کار انعطاف پذیر
چرخه عمر فناوری: مفهوم سازی و الزامات مدیریتی
از پنج نیروی رقابتی به پنج نیروی همکاری: تجدید نظر در روابط متقابل ساختار صنعت – شرکت
مکانیسم های اجرای تصمیم گیری در نظارت فناوری اطلاعات: مدیریت ارتباط با مشتریان
پرسشنامه کنترل فکر ولز و دیویس (TCQ)
پرسشنامه اعتماد سازمانی آلونن و همکاران (OT)
رفتارهای مشابه مدیریت دانش به عنوان منابع متمایز مزیت رقابتی
عوامل سازمانی برای پشتیبانی از مدیریت دانش و نوآوری
ارزیابی اعتبار ساختارهای ارزش ویژه برند