مکانیسم های اجرای تصمیم گیری در نظارت فناوری اطلاعات: مدیریت ارتباط با مشتریان

Decision execution mechanisms of IT governance: The CRM case

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب

استراتژی هایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز CRM

Strategies for successful CRM implementation

تاریخ: ۲۰۰۷

پایگاه: امرالد

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب

اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق نظریه هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟

Effects of ethical sales behavior considered through transaction cost theory: To whom is the customer loyal

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: گوگل اسکولار

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری

CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب

فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

Information technology (IT) as an improvement tool for customer relationship management CRM

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب

جدیدترین محصولات سایت

جدیدترین مطالب سایت