مکانیسم های اجرای تصمیم گیری در نظارت فناوری اطلاعات: مدیریت ارتباط با مشتریان

Decision execution mechanisms of IT governance: The CRM case

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

استراتژی هایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز CRM

Strategies for successful CRM implementation

تاریخ: ۲۰۰۷

پایگاه: امرالد

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق نظریه هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟

Effects of ethical sales behavior considered through transaction cost theory: To whom is the customer loyal

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: گوگل اسکولار

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری

CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

Information technology (IT) as an improvement tool for customer relationship management CRM

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

محصولات جدید سایت

آموزش‌های جدید سایت

مجله علمی و خبری