جستجو کنید
جدیدترین محصولات سایت
- پرسشنامه قدردانی یا سپاسگزاری (GQ-6)2020/01/04 - 14:03
- پرسشنامه سرسختی شغلی مورنو و همکاران2019/12/29 - 14:03
- نسخه کوتاه پرسشنامه شادکامی آکسفورد (OHQ-SF)2019/12/29 - 11:26
- مقیاس اختلال اضطراب فراگیر ۷ سوالی اسپیتزر و همکاران (GAD-7)2019/12/10 - 11:35
- پرسشنامه رفتارهای خودکشی تجدید نظر شده (SBQ-R)2019/12/07 - 14:13
- پروتکل بخشش درمانی برای اختلال رفتار ایذایی یا مخرب نوجوانان2019/11/28 - 13:05
- پروتکل ذهن آگاهی برای اختلال کمبود توجه بیشفعالی ADHD2019/11/11 - 17:42
- پروتکل بازی درمانی شناختی رفتاری برای افسردگی کودکان2019/10/22 - 13:20
جدیدترین مطالب سایت
- پرسشنامه چیست؟ راهنمای ساخت و کاربرد پرسشنامه2019/12/22 - 10:04
- بهترین پرسشنامه های شخصیت جهان را بشناسید2019/12/01 - 14:04
- روانشناس چگونه شما را درمان میکند؟2019/11/24 - 13:19
- رسوایی جدید در داوری صدها مقاله انتشارات الزویر2019/11/10 - 15:27
- راهنمای ساخت پرسشنامه برای استفاده در پژوهش2019/11/03 - 18:26
- معناداری آماری یا P value چیست؟2019/09/02 - 16:08
- لیست قدرتمندترین ارتش های جهان در سال ۲۰۱۹ منتشر شد2019/08/31 - 12:21
تاثیرات بازاریابی و قابلیت های عملیاتی بر عملکرد مالی در بخش خرده فروشی انگلستان: دیدگاه مبتنی بر منابع
The impacts of marketing and operations capabilities on financialperformance in the UK retail sector: A resource-based perspective
تاریخ: ۲۰۱۴
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
چرا ادغام بازاریابی با خرید هم سودمند است هم اجتناب ناپذیر؟
Why integrating purchasing with marketing is both inevitable and beneficial
تاریخ: ۲۰۰۹
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
چالش های اسلامی نسبت به منابع انسانی در سازمان های پیشرفته
Islamic challenges to HR in modern organizations
تاریخ: ۲۰۱۰
پایگاه: امرالد
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
تجدید نظر و شکل دهی مجدد آمیخته بازاریابی اجتماعی
Re-thinking and re-tooling the social marketing mix
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
ترجیحات ویژگی تلفن همراه، رضایت مندی مشتری و قصد خرید مجدد در میان کاربران مرد
Mobile phone feature preferences, customer satisfaction and repurchase intent among male users
تاریخ: ۲۰۱۱
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر شرکت
Effective employment brand equity through sustainable competitive advantage, marketing strategy, and corporate image
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
مقایسه بانکداری اسلامی با بانکداری متعارف: مدل کسب و کار، بهره وری و ثبات
Islamic vs. conventional banking: Business model, efficiency and stability
تاریخ: ۲۰۱۳
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
بهبود عملکرد شرکت از طریق NPD: نقش بازار محوری، NPD محوری و فرآیند NPD
Improving firm performance through NPD: The role of market orientation, NPD orientation and the NPD process
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
مکانیسم های اجرای تصمیم گیری در نظارت فناوری اطلاعات: مدیریت ارتباط با مشتریان
Decision execution mechanisms of IT governance: The CRM case
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
ارزیابی اعتبار ساختارهای ارزش ویژه برند
Assessing the validity of brand equity constructs
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
اجازه بدهیم موسیقی اجرا شود یا خیر: تأثیر موسیقی زمینه بر رفتار مصرف کننده ها
Let the music play or not: the influence of background music on consumer behavior
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
رفتار مصرف کنندگان خرید اینترنتی در شیلی
Consumer internet purchasing behavior in Chile
تاریخ: ۲۰۱۳
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
نوآوری در مدیریت بازار با بکارگیری هوش تجاری: معرفی چارچوب پیشنهادی
Innovation in market management by utilizing business intelligence: introducing proposed framework
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده: ادراکات مشتری
Ethical reputation and value received: customer perceptions
تاریخ: ۲۰۱۱
پایگاه: امرالد
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
نقش های متفاوت اعتبار نام تجاری و پرستیژ نام تجاری در انتخاب نام تجاری توسط مشتری
The differential roles of brand credibility and brand prestige in consumer brand choice
تاریخ: ۲۰۱۰
پایگاه: Wiley InterScience
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم
A new marketing strategy map for direct marketing
تاریخ: ۲۰۰۹
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
درک و استنباط نقش همکاری بازاریابی- خرید در بازارهای صنعتی: مطالعه موردی روسیه
Understanding the role of marketing–purchasing collaboration in industrial markets: The case of Russia
تاریخ: ۲۰۱۱
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین
Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China
تاریخ: ۲۰۰۷
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
افزایش اهمیت بازاریابی عمومی: تبیین، کاربردها و محدودیت های بازاریابی در ادارات دولتی
The increasing importance of public marketing: Explanations, applications and limits of marketing within public administration
تاریخ: ۲۰۰۹
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
استراتژی هایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز CRM
Strategies for successful CRM implementation
تاریخ: ۲۰۰۷
پایگاه: امرالد
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق نظریه هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟
Effects of ethical sales behavior considered through transaction cost theory: To whom is the customer loyal
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: گوگل اسکولار
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری
CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
Information technology (IT) as an improvement tool for customer relationship management CRM
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
کیفیت برند، وفاداری برند، رضایت مشتری
Brand equity, brand loyalty and consumer satisfaction
تاریخ: ۲۰۱۱
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
رابطه میان آگاهی از برند و وفاداری مصرف کننده/ برند در صنعت شیر بسته بندی شده در پاکستان
A study on the association between brand awareness and consumer/brand loyalty for the packaged milk industry in Pakistan
تاریخ: ۲۰۱۱
پایگاه: گوگل اسکولار
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب
سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات
The “organization” as aninterdisciplinary learning zoneUsing a strategic game to integrate learningabout supply chain management and advertising
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: امرالد
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب