پرسشنامهها
محصولات پرفروش
بسته آموزش گام به گام مقاله نویسی برای مجلات بین المللی۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۱۶:۰۴
پروتکل مشاوره پیش از ازدواج۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۷
پکیج آموزش اصول فرزندپروری۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۸:۲۹
بسته کامل آموزش آزمون زبان EPT دانشگاه آزاد۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۴۵
پروتکل مداخله روان درمانی مثبت گرای گروهی برای افسردگی۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۷:۱۲
پرسشنامه شخصیتی مایرز-بریگز (MBTI)۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۲:۵۰
بسته آموزش پروپوزال و پایان نامه نویسی۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۱:۴۸
محصولات جدید
کتاب ۱۰۸ قانون طلایی مدیران موفق (نسخه چاپی)۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۱
کتاب اسکیموها چگونه فرزندانشان را تربیت میکنند؟ (نسخه چاپی)۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۱
کتاب نابغه تنبل (نسخه چاپی)۱۴۰۰/۱۰/۱۹ - ۱۳:۳۷
کتاب کوه زیتون (نسخه چاپی)۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۹
کتاب هنر زندگی مینیمالیستی (نسخه چاپ)۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۱۱:۳۲
کتاب از جمعه شروع کن (نسخه چاپی)۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۵
کتاب غلبه بر اهمال کاری (نسخه چاپی)۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۱
آخرین مطالب وبلاگ
پرسشنامه چیست؟ راهنمای ساخت و کاربرد پرسشنامه۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۰:۰۴
بهترین پرسشنامه های شخصیت جهان را بشناسید۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۴
روانشناس چگونه شما را درمان میکند؟۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۳:۱۹
رسوایی جدید در داوری صدها مقاله انتشارات الزویر۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۵:۲۷
راهنمای ساخت پرسشنامه برای استفاده در پژوهش۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۸:۲۶
معناداری آماری یا P value چیست؟۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۸
لیست قدرتمندترین ارتش های جهان در سال ۲۰۱۹ منتشر شد۱۳۹۸/۰۶/۰۹ - ۱۲:۲۱
چگونه یک مقاله علمی را مطالعه کنیم؟۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۸:۲۷
۵۰ دانشگاه برتر جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شدند۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۲۲
۱۳ دانشگاه ایران در جمع هزار دانشگاه برتر دنیا براساس رتبه بندی شانگهای ۲۰۱۸۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۱
تاثیرات بازاریابی و قابلیت های عملیاتی بر عملکرد مالی در بخش خرده فروشی انگلستان: دیدگاه مبتنی بر منابع
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی بازاریابی, مقاله مدیریت مالی /توسط مدیر آموزشThe impacts of marketing and operations capabilities on financialperformance in the UK retail sector: A resource-based perspective
تاریخ: ۲۰۱۴
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
چرا ادغام بازاریابی با خرید هم سودمند است هم اجتناب ناپذیر؟
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی بازاریابی /توسط hamidaWhy integrating purchasing with marketing is both inevitable and beneficial
تاریخ: ۲۰۰۹
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
چالش های اسلامی نسبت به منابع انسانی در سازمان های پیشرفته
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی بانکداری اسلامی, مقاله مدیریت منابع انسانی, مقاله مدیریت منابع انسانی رویههای منابع انسانی, مقاله مدیریت منابع انسانی سیستمهای پاداش و تنبیه, مقاله مدیریت منابع انسانی مدیریت کارکنان /توسط hamidaIslamic challenges to HR in modern organizations
تاریخ: ۲۰۱۰
پایگاه: امرالد
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
تجدید نظر و شکل دهی مجدد آمیخته بازاریابی اجتماعی
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی آمیخته های بازاریابی /توسط hamidaRe-thinking and re-tooling the social marketing mix
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
ترجیحات ویژگی تلفن همراه، رضایت مندی مشتری و قصد خرید مجدد در میان کاربران مرد
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی رضایت مشتری, مقاله مدیریت بازرگانی قصد خرید /توسط hamidaMobile phone feature preferences, customer satisfaction and repurchase intent among male users
تاریخ: ۲۰۱۱
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر شرکت
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت استراتژیک مزیت رقابتی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی استراتژی های بازار /توسط hamidaEffective employment brand equity through sustainable competitive advantage, marketing strategy, and corporate image
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
مقایسه بانکداری اسلامی با بانکداری متعارف: مدل کسب و کار، بهره وری و ثبات
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی بانکداری اسلامی, مقاله مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت صنعتی مباحث کارایی و بهره وری /توسط hamidaIslamic vs. conventional banking: Business model, efficiency and stability
تاریخ: ۲۰۱۳
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
بهبود عملکرد شرکت از طریق NPD: نقش بازار محوری، NPD محوری و فرآیند NPD
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی گرایش های بازاریابی (داخلی و خارجی), مقاله مدیریت کارآفرینی, مقاله مدیریت کارآفرینی محصول جدید /توسط hamidaImproving firm performance through NPD: The role of market orientation, NPD orientation and the NPD process
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
مکانیسم های اجرای تصمیم گیری در نظارت فناوری اطلاعات: مدیریت ارتباط با مشتریان
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی مدیریت ارتباطات مشتری, مقاله مدیریت فناروی اطلاعات, مقاله مدیریت فناروی اطلاعات دولت الکترونیک /توسط hamidaDecision execution mechanisms of IT governance: The CRM case
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
ارزیابی اعتبار ساختارهای ارزش ویژه برند
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی برند /توسط hamidaAssessing the validity of brand equity constructs
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
اجازه بدهیم موسیقی اجرا شود یا خیر: تأثیر موسیقی زمینه بر رفتار مصرف کننده ها
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی رفتار مصرف کننده /توسط hamidaLet the music play or not: the influence of background music on consumer behavior
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
رفتار مصرف کنندگان خرید اینترنتی در شیلی
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی رفتار مصرف کننده, مقاله مدیریت بازرگانی قصد خرید /توسط hamidaConsumer internet purchasing behavior in Chile
تاریخ: ۲۰۱۳
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
نوآوری در مدیریت بازار با بکارگیری هوش تجاری: معرفی چارچوب پیشنهادی
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی هوش تجاری(کسب و کار) /توسط hamidaInnovation in market management by utilizing business intelligence: introducing proposed framework
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده: ادراکات مشتری
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی مدیریت مشتری, مقاله مدیریت بازرگانی وفاداری مشتری /توسط hamidaEthical reputation and value received: customer perceptions
تاریخ: ۲۰۱۱
پایگاه: امرالد
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
نقش های متفاوت اعتبار نام تجاری و پرستیژ نام تجاری در انتخاب نام تجاری توسط مشتری
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی برند /توسط hamidaThe differential roles of brand credibility and brand prestige in consumer brand choice
تاریخ: ۲۰۱۰
پایگاه: Wiley InterScience
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی بازاریابی مستقیم /توسط hamidaA new marketing strategy map for direct marketing
تاریخ: ۲۰۰۹
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
درک و استنباط نقش همکاری بازاریابی- خرید در بازارهای صنعتی: مطالعه موردی روسیه
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی قصد خرید /توسط hamidaUnderstanding the role of marketing–purchasing collaboration in industrial markets: The case of Russia
تاریخ: ۲۰۱۱
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی بیمه /توسط hamidaConsumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China
تاریخ: ۲۰۰۷
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
افزایش اهمیت بازاریابی عمومی: تبیین، کاربردها و محدودیت های بازاریابی در ادارات دولتی
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی بازار /توسط hamidaThe increasing importance of public marketing: Explanations, applications and limits of marketing within public administration
تاریخ: ۲۰۰۹
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
استراتژی هایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز CRM
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت استراتژیک, مقاله مدیریت استراتژیک استراتژی, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی مدیریت ارتباطات مشتری /توسط hamidaStrategies for successful CRM implementation
تاریخ: ۲۰۰۷
پایگاه: امرالد
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق نظریه هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی مدیریت ارتباطات مشتری /توسط hamidaEffects of ethical sales behavior considered through transaction cost theory: To whom is the customer loyal
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: گوگل اسکولار
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی مدیریت ارتباطات مشتری, مقاله مدیریت بازرگانی مدیریت مشتری /توسط hamidaCRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی مدیریت ارتباطات مشتری /توسط hamidaInformation technology (IT) as an improvement tool for customer relationship management CRM
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
کیفیت برند، وفاداری برند، رضایت مشتری
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی برند /توسط hamidaBrand equity, brand loyalty and consumer satisfaction
تاریخ: ۲۰۱۱
پایگاه: الزویر
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
رابطه میان آگاهی از برند و وفاداری مصرف کننده/ برند در صنعت شیر بسته بندی شده در پاکستان
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی برند /توسط hamidaA study on the association between brand awareness and consumer/brand loyalty for the packaged milk industry in Pakistan
تاریخ: ۲۰۱۱
پایگاه: گوگل اسکولار
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →
سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات
/۰ دیدگاه /در فروشگاه, مقاله, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت بازرگانی, مقاله مدیریت بازرگانی تبلیغات, مقاله مدیریت صنعتی, مقاله مدیریت صنعتی یکپارچگی زنجیره تامین /توسط مدیر آموزشThe “organization” as aninterdisciplinary learning zoneUsing a strategic game to integrate learningabout supply chain management and advertising
تاریخ: ۲۰۱۲
پایگاه: امرالد
لینک دانلود اصل مقاله
ادامه مطلب … →