تاثیرات بازاریابی و قابلیت های عملیاتی بر عملکرد مالی در بخش خرده فروشی انگلستان: دیدگاه مبتنی بر منابع

The impacts of marketing and operations capabilities on financialperformance in the UK retail sector: A resource-based perspective

تاریخ: ۲۰۱۴

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

چرا ادغام بازاریابی با خرید هم سودمند است هم اجتناب ناپذیر؟

Why integrating purchasing with marketing is both inevitable and beneficial

تاریخ: ۲۰۰۹

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

چالش های اسلامی نسبت به منابع انسانی در سازمان های پیشرفته

Islamic challenges to HR in modern organizations

تاریخ: ۲۰۱۰

پایگاه: امرالد

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

تجدید نظر و شکل دهی مجدد آمیخته بازاریابی اجتماعی

Re-thinking and re-tooling the social marketing mix

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

ترجیحات ویژگی تلفن همراه، رضایت مندی مشتری و قصد خرید مجدد در میان کاربران مرد

Mobile phone feature preferences, customer satisfaction and repurchase intent among male users

تاریخ: ۲۰۱۱

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

بکارگیری موثر ساختار برند از طریق مزیت رقابتی پایدار، استراتژی بازاریابی و تصویر شرکت

Effective employment brand equity through sustainable competitive advantage, marketing strategy, and corporate image

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

مقایسه بانکداری اسلامی با بانکداری متعارف: مدل کسب و کار، بهره وری و ثبات

Islamic vs. conventional banking: Business model, efficiency and stability

تاریخ: ۲۰۱۳

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

بهبود عملکرد شرکت از طریق NPD: نقش بازار محوری، NPD محوری و فرآیند NPD

Improving firm performance through NPD: The role of market orientation, NPD orientation and the NPD process

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

مکانیسم های اجرای تصمیم گیری در نظارت فناوری اطلاعات: مدیریت ارتباط با مشتریان

Decision execution mechanisms of IT governance: The CRM case

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

ارزیابی اعتبار ساختارهای ارزش ویژه برند

Assessing the validity of brand equity constructs

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

اجازه بدهیم موسیقی اجرا شود یا خیر: تأثیر موسیقی زمینه بر رفتار مصرف کننده ها

Let the music play or not: the influence of background music on consumer behavior

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

رفتار مصرف کنندگان خرید اینترنتی در شیلی

Consumer internet purchasing behavior in Chile

تاریخ: ۲۰۱۳

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

نوآوری در مدیریت بازار با بکارگیری هوش تجاری: معرفی چارچوب پیشنهادی

Innovation in market management by utilizing business intelligence: introducing proposed framework

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

شهرت اخلاقی و ارزش دریافت شده: ادراکات مشتری

Ethical reputation and value received: customer perceptions

تاریخ: ۲۰۱۱

پایگاه: امرالد

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

نقش های متفاوت اعتبار نام تجاری و پرستیژ نام تجاری در انتخاب نام تجاری توسط مشتری

The differential roles of brand credibility and brand prestige in consumer brand choice

تاریخ: ۲۰۱۰

پایگاه: Wiley InterScience

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

یک نقشه استراتژی بازاریابی جدید برای بازاریابی مستقیم

A new marketing strategy map for direct marketing

تاریخ: ۲۰۰۹

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

درک و استنباط نقش همکاری بازاریابی- خرید در بازارهای صنعتی: مطالعه موردی روسیه

Understanding the role of marketing–purchasing collaboration in industrial markets: The case of Russia

تاریخ: ۲۰۱۱

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین

Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China

تاریخ: ۲۰۰۷

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

افزایش اهمیت بازاریابی عمومی: تبیین، کاربردها و محدودیت های بازاریابی در ادارات دولتی

The increasing importance of public marketing: Explanations, applications and limits of marketing within public administration

تاریخ: ۲۰۰۹

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

استراتژی هایی برای پیاده سازی موفقیت آمیز CRM

Strategies for successful CRM implementation

تاریخ: ۲۰۰۷

پایگاه: امرالد

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

اثرات رفتار فروش اخلاقی از طریق نظریه هزینه مبادله: مشتری به چه کسی وفادار است؟

Effects of ethical sales behavior considered through transaction cost theory: To whom is the customer loyal

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: گوگل اسکولار

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک نگرش بازاریابی بر مبنای اطلاعات مشتری

CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار بهبود برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

Information technology (IT) as an improvement tool for customer relationship management CRM

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

کیفیت برند، وفاداری برند، رضایت مشتری

Brand equity, brand loyalty and consumer satisfaction

تاریخ: ۲۰۱۱

پایگاه: الزویر

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

رابطه میان آگاهی از برند و وفاداری مصرف کننده/ برند در صنعت شیر بسته بندی شده در پاکستان

A study on the association between brand awareness and consumer/brand loyalty for the packaged milk industry in Pakistan

تاریخ: ۲۰۱۱

پایگاه: گوگل اسکولار

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

سازمان به عنوان یک حوزه یادگیری میان رشته ای با استفاده از یک بازی استراتژیک برای ادغام یادگیری در مورد مدیریت زنجیره تامین و تبلیغات

The “organization” as aninterdisciplinary learning zoneUsing a strategic game to integrate learningabout supply chain management and advertising

تاریخ: ۲۰۱۲

پایگاه: امرالد

لینک دانلود اصل مقاله

OK

ادامه مطلب …

محصولات جدید سایت

آموزش‌های جدید سایت

مجله علمی و خبری