طبقه بندی پرسشنامه ها
جستجو کنید
نحوه خرید و دانلود پرسشنامه روانشناسی
یکی از اهداف اصلی موسسه ایران تحقیق سهولت دسترسی پژوهشگران، دانشجویان و اساتید روانشناسی به پرسشنامههای استاندارد بوده است. به همین دلیل در بخش پرسشنامه روانشناسی از سادهترین شیوه پرداخت و دانلود استفاده شده است. در این بخش شما تنها با وارد کردن نام و ایمیل خود میتوانید خرید خود را انجام دهید. پرسشنامه روانشناسی و مشاوره که شما برای خرید ان اقدام کردهاید در همان لحظه خرید به ایمیل شما ارسال میگردد. همچنین لینک دانلود پرسشنامه نیز بلافاصله برای شما فعال میشود و میتوانید نسبت به دانلود آن اقدام نمایید. قابل ذکر است که خرید شما حتی پس از گذشت یک سال نیز قابل استفاده است و میتوانید محصولات خود را در هر زمان دانلود نمایید.
ساختار پرسشنامه روانشناسی
شاید این سوال برای شما نیز پیش بیاید که پرسشنامههای موجود در سایت ایران تحقیق دارای چه استانداردهایی هستند و چه ساختاری دارند. در این بخش لازم است اشاره گردد که هر پرسشنامه ابتدا با سوالات و پاسخنامه آغاز میشود. پس از آن تاریخچه مختصر ساخت پرسشنامه و همچنین توضیحاتی درباره متغیری که سنجیده میشود آورده شده است. بخش سوم پرسشنامههای نمایه شده در سایت ایران تحقیق مربوط به روایی و پایایی ایرانی و خارجی آن است که با رفرنسهای معتبر ذکر میشود. در بخش بعد نمره گذاری کامل پرسشنامه روانشناسی به همراه محاسبه زیرمقیاسها آورده میشود که شامل پرسشنامههایی است که دارای زیرمقیاس هستند. در انتها نیز رفرنسهای فارسی و انگلیسی پرسشنامه ذکر میگردد.
دانلود پرسشنامه روانشناسی
موسسه ایران تحقیق به دلیل همکاری با اساتید و دانشجویان مقطع دکتری رشته روانشناسی و مشاوره، دارای قویترین بخش دانلود پرسشنامه روانشناسی در ایران است. در این بخش تمامی پرسشنامهها پس از انتخاب غربالگری شده و تنها پرسشنامههای دارای استاندارد مدنظر انتخاب میشوند. در انتخاب پرسشنامه روانشناسی ملاکهایی مانند اهمیت پرسشنامه، داشتن روایی و پایایی و همچنین نمره گذاری کامل و داشتن رفرنسهای داخلی و خارجی در نظر گرفته میشود. بنابراین شما میتوانید با اطمینان خاطر نسبت به دانلود پرسشنامه روانشناسی از سایت ایران تحقیق اقدام نمایید. قابل ذکر است که تمامی پرسشنامهها اعتبار سنجی شده و کیفیت آنها توسط اساتید روانشناسی مورد تایید قرار گرفته است.



































































































































































































































































































































![معرفی پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) خودتنظیمی یک رویداد نیست بلکه به مجموعهای از فرایندهای شناختی و عاطفی گفته میشود که همراه و در تعامل با هم در یک نظام پردازش اطلاعات عمل میکنند. به اعتقاد پینتریچ و دیگروت ویژگی راهبردهای خودتنظیمی این است که سطح برانگیختی را بالا برده، ميزان درگيري شناختي را افزايش ميدهند و نهايتاً عملكرد تحصيلي را بهبود ميبخشند. از سوی دیگر راهبردهاي انگيزش براي يادگيري به آن دسته از رفتارهايي گفته ميشود كه با يادگيري و پيشرفت در ارتباط هستند. از جمله ابزارهایی که برای سنجش راهبردهای انگیزشی و خودتنظیمی برای یادگیری ساخته شده است MSLQ است. پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری که معادل انگلیسی آن Motivated Strategies for Learning Questionnaire است در سال 1990 توسط پینتریچ و دیگروت ساخته شد. این ابزار براساس رویکرد شناختی-اجتماعی مبنی بر تعامل شناخت و انگیزش تدوین شده است. پرسشنامه راهبردهای انگیزشی و خودتنظیمی برای یادگیری در مجموع دارای 47 آیتم و دو مولفه است که این دو مؤلفه نیز هر کدام دارای زیرمولفههایی هستند. این مولفهها عبارتنداز: باورهای انگیزشی شامل زیرمقیاسهای: خودکارآمدی (9 آیتم)، ارزشگذاری درونی (12 آیتم) و اضطراب امتحان (6 آیتم) راهبردهای خودتنظیمی شامل: راهبردهای شناختی (16 آیتم) و خودتنظیمی (4 آیتم) نمره گذاری پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) نمره گذاری پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) به صورت کامل توسط همکاران ما در موسسه ایران تحقیق آماده شده است. خرید و دانلود پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) شما میتوانید با خرید و دانلود پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری (MSLQ) از مزایای زیر استفاده نمایید: - ارائه به صورت پکیج کامل برای اولین بار در ایران 2- دریافت فایل word و pdf پرسشنامه بدون آرم یا لوگو 3- روایی و پایایی کامل با رفرنسهای معتبر ایرانی و خارجی 4- نمرهگذاری کامل به همراه نمرات وارونه و زیرمقیاسها 5- پایههای نظری کامل سازه خودتنظیمی 6- سابقه و تاریخچه ساخت پرسشنامه 7- پاسخگویی سریع به سوالات پس از خرید قیمت4 خودتنظیمی[1] یک رویداد نیست بلکه به مجموعهای از فرایندهای شناختی و عاطفی گفته میشود که همراه و در تعامل با هم در یک نظام پردازش اطلاعات عمل میکنند. به اعتقاد پینتریچ و دیگروت[2] (1990) ویژگی راهبردهای خودتنظیمی این است که سطح برانگیختی را بالا برده، ميزان درگيري شناختي را افزايش ميدهند و نهايتاً عملكرد تحصيلي را بهبود ميبخشند. [1] self-regulation [2] Pintrich & De- Groot](http://www.irantahgig.ir/wp-content/uploads/edd/mslq-80x80.jpg)

































